ورزش کشور خیلی بیشتر از این حرف‌ها نیاز به بودجه دارد/ گودرزی «ضد فوتبال» نبود

10:05 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۲۰۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست سابق وزارت ورزش وجوانان گفت: صحبت‌هایی که درباره ضد فوتبال بودن گودرزی بیان می‌شد بیشتر فضاسازی بود.

نصرالله سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتقادهایی که نسبت به بودجه ورزش کشور در لایحه سال 97 شده است، اظهار داشت: من اطلاع دقیقی از بودجه ورزش در لایحه سال 97 ندارم اما این بودجه هنوز به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسیده و نباید آن را قطعی دانست.

وی ادامه داد: احتمال این که در مجلس شورای اسلامی بودجه ورزش کم یا زیاد شود وجود دارد اما آنچه مسلم است ورزش کشور خیلی بیشتر از این حرف‌ها نیاز به بودجه دارد. البته مدیریت هزینه اهمیت زیادی در ورزش کشور دارد. برای این که بودجه ورزش به درستی هزینه شود باید از فعالیت‌های غیرضروری اجتناب کرد.

سجادی با اشاره به این که بیشتر بودجه کشور به فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی داده می‌شود، تصریح کرد: اگر نظارت درستی بر نحوه پرداخته بودجه فدراسیون‌ها شود می‌توان خروجی خوبی هم گرفت.

سرپرست سابق وزارت ورزش و جوانان در خصوص این که در زمان حضور گودرزی در وزارت ورزش، بودجه فدراسیون‌ها بر اساس چه سیاستی تعیین می‌شد، گفت: در آن زمان ما با فدراسیون‌های ورزشی تفاهم‌نامه امضا می‌کردیم و با توافق روسای فدراسیون‌ها میزان بودجه آنها مشخص می شد. البته در آن زمان نظارت زیادی روی نحوه هزینه بودجه فدراسیون‌ها می‌شد. به نظر من این نظارت لازم و ضروری است و به معنای نبود اعتماد هم نیست.

سجادی در پایان در مورد این که گفته می‌شد محمود گودرزی ضد فوتبال بود، خاطرنشان کرد: این مسئله واقعیت ندارد. این مسئله با آن چیزی که در واقعیت رخ می‌داد فرق داشت. صحبت‌هایی که درباره ضد فوتبال بودن گودرزی بیان می‌شد بیشتر فضاسازی بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *