شش امتیاز به صورت قطعی از باشگاه پدیده کسر شده است/ طلب کنزوویچ پرداخت نشود فیفا به سقوط این تیم به یک دسته پایین‌تر رای می‌دهد/ فکر کنم باشگاه پدیده 2 پرونده بلاتکلیف دیگر هم دارد

17:10 - 17 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۹۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس رای فیفا شش امتیاز از باشگاه پدیده کسر شده و این رای قطعی و قابل اعتراض و تجدید نظر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، زوران کنزوویچ بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده مشهد که در سال 2014 در این تیم توپ می‌زد بعد از جدایی از این تیم از این باشگاه شکایت کرد و در نهایت حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه پدیده را گرفت. نامه‌ کسر امتیاز قطعی از تیم فوتبال پدیده به فدراسیون فوتبال ارسال شده و روز گذشته نیز این موضوع به اطلاع مسئولان باشگاه پدیده خراسان رسیده است.

روزبه وثوق احمدی، مسئول کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ضمن تایید این خبر گفت: باشگاه پدیده چهار پرونده بازیکن خارجی داشت که پیش از شروع فصل تکلیف آنها را مشخص نکرده بود. به همین دلیل ما اول فصل مسئولان این باشگاه را فرا خواندیم و این باشگاه را از جذب بازیکن خارجی محروم کردیم اما آنها این اقدام فدراسیون و همچنین هشدار فیفا در مورد پرونده زوران کنزوویچ را جدی نگرفتند و روز گذشته رای فیفا درباره شکایت این بازیکن خارجی ابلاغ شد و ما مسئولان پدیده را از این موضوع مطلع کردیم. بر اساس این رای شش امتیاز از پدیده کسر شده و این رای قطعی و قابل اعتراض و تجدید نظر نیست.

وی تاکید کرد: در حال حاضر باشگاه پدیده باید هزینه‌های رسیدگی به این پرونده توسط فیفا، هزینه‌ها و جرایم کمیته انضباطی و طلب این بازیکن را پرداخت کند و فکر می‌کنم اگر اشتباه نکنم سی روز فرصت در این خصوص دارند واگرنه در مرحله بعد فیفا به سقوط این تیم به یک دسته پایین‌تر رای خواهد داد.

احمدی در مورد اینکه آیا موارد مشابه دیگری هم برای این باشگاه مشهدی بوجود خواهد آمد، تاکید کرد: فکر می‌کنم مسئولان پدیده پرونده بهادر نسیم‌اف را حل کردند اما سه پرونده دیگر آنها همچنان بلاتکلیف است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *