رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چند کودک در زلزله کرمانشاه "یتیم" شدند؟

10:00 - 17 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۶۸۸
رییس سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی ۲۱ مهدکودک در مناطق زلزله‌زده خبر داد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، انوشیروان محسنی‌بندپی در تشریح اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده، از راه‌اندازی ۲۱ مهد کودک در این مناطق خبر داد و افزود: ۲۱ مهدکودک را با ۳۱ کانکس برای بچه‌های مناطق زلزله‌زده برپا کرده‌ایم و برخی مهدکودک‌ها دو کانکس در اختیار دارند.


وی از نصب ۲۰۶ کانکس برای مددجویان بهزیستی در این مناطق خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۶ کانکس به معلولان و ۱۹ کانکس به جانبازان اختصاص داده شده و ۱۱۱ کانکس را در حوزه اجتماعی نصب کرده‌ایم.


رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شناسایی ۱۱۸ معلول جدید در حادثه زلزله غرب گفت: در حال حاضر کمیته تعیین نوع و شدت معلولیت در مناطق زلزله زده فعال است.


محسنی بندپی با بیان اینکه ۱۸ ضایعه نخاعی در زلزله گزارش شده که دو مورد آن فوت کرده‌اند، گفت: در این حادثه همچنین ۱۱ کودک که هر دو والدین آن‌ها فوت شده، شناسایی شدند. ۱۴ کودک نیز با فوت مادر و ۳۹ کودک که پدر آن‌ها فوت کرده، شناسایی شده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: همچنین دو مرکز توانبخشی سیار راه‌اندازی شده که اقدامات فیزیوتراپی و توانبخشی را انجام می‌دهند.


رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۱۷۵ منزل مسکونی مددجویان نیاز به بازسازی کامل دارد که با قرارداد با سپاه پاسداران انجام خواهد شد. دو پایگاه اورژانس اجتماعی هم در منطقه راه‌اندازی کردیم.
 

منبع:ایسنا

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *