بازدید سرزده دادستان بوکان از شورای حل اختلاف

10:58 - 12 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۴۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوکان ضمن اشاره به اینکه هدف اصلی شورا ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوی است گفت: استفاده از آموزه‌های دینی و اسلامی در جهت آرام کردن طرفین و در نهایت به صلح و سازش کشیدن پرونده‌ها از رسالت‌های اصلی شورا است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی، قدرت دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوکان ضمن بازدید سرزده دادستان بوکان از شورای حل اختلاف با اشاره به اینکه هدف اصلی شورا ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوی است گفت: استفاده از آموزه‌های دینی و اسلامی در جهت آرام کردن طرفین و در نهایت به صلح و سازش کشیدن پرونده‌ها از رسالت‌های اصلی شورا است.

در این بازدید دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوکان به طور سرزده از شعبه مختلف شورای حل اختلاف شهرستان بازدید و با پرسنل شورای حل اختلاف شهرستان دیدار کرد.

 دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوکان در جریان این دیدار به بررسی پرونده‌ها پرداخته و راهنمایی‌‌های لازم را ارائه و درباره بعضی از پرونده‌ها تذکراتی لازم را برای اصلاح روند کار پرونده و اوقات رسیدگی به همکاران ارائه کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *