یکی از عوامل اصلی در موفقیت سازمان‌ها، برنامه محوری است

10:13 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۱۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان بر برنامه محور عمل کردن مدیران این استان تاکید کرد وگفت: دادگستری استان کرمان همواره در تمام امور برنامه محور عمل نموده است وهرکجا برنامه محور عمل کرده ایم موفقیت نیز حاصل شده است.

یکی از عوامل اصلی در موفقیت سازمان ها،برنامه محوری استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد صبح امروز در جلسه کارگروه حقوقی و قضایی برنامه ششم توسعه استان کرمان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این کارگروه، در راستای افزایش دقت و سرعت در ارائه خدمات قضایی، تحقق عدالت قضایی و احیای حقوق عامه است.


نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان کرمان در سال جاری ارتقای کیفیت دادرسی‌ها و همچنین کاهش اطاله دادرسی است.
 
وی بر ایجاد فرصت برابر برای دسترسی آحاد مردم به خدمات قضایی تاکید کرد و گفت: در همین راستا با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه قضائی، در دورترین نقاط محروم استان شاهد راه اندازی مجموعه‌های قضایی هستیم و عدالت در دسترس مردم قرار گرفته است.

این مقام ارشد قضایی استان کرمان عنوان کرد: از اهداف مهم این کارگروه برنامه ریزی در جهت کاهش ورودی پرونده‌ها، پیشگیری از وقوع جرم و دعاوی، اصلاح مجرمان و کاهش جمعیت کیفری می‌باشد.

شایان ذکر است کارگروه حقوقی و قضائی برنامه ششم توسعه استان کرمان با ریاست دکتر یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان و باحضور اعضای کمیته در محل دادگستری کرمان تشکیل داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *