تولید بچه مهندس تا اواسط سال 97 ادامه دارد/ برزو ارجمند و پرویز حسینی در سریال علی غفاری

11:50 - 06 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۴۲۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تولید سریال بچه مهندس با توجه به سه مقطع زمانی آن و نگارش همزمان فیلمنامه تا اواسط سال آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال "بچه مهندس" با تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری همزمان با فیلمبرداری نوشته می شود و با توجه به روایت و موضوع این اثر در 3 فصل و روند تولیدی که این سریال دارد  فیلمبرداری آن تا اواسط سال آینده نیز ادامه دارد.

برزو ارجمند، بهناز جعفری، پرویز پورحسینی، ساناز سعیدی، سوگل طهماسبی، نفیسهروشن، عباس جمشیدی، مریم خدارحمی، حمید شریف‌زاده و افشین نخعی از بازیگران بچه مهندس هستند و  بازیگران جدیدی نیز در فصل های مختلف سریال و با جلو رفتن تولید کار به این مجموعه اضافه می شوند.

 برزو ارجمند
بیشترین لوکیشن های این مجموعه در تهران است و برخی از سکانس ها نیز در شهرستان ها تصویربرداری می شود.  لوکیشن اصلی این سریال پرورشگاه است که در بوستان ولایت دکور سازی شده است و قرار است لوکیشن های بسیار دیگری برای کار استفاده شود. ۶۰ درصد از فاز یک این سریال در بوستان ولایت تصویربرداری می‌شود.

قصه "بچه مهندس" از اواخر جنگ شروع می شود و روایت یک نوزاد است که در پرورشگاه بزرگ می شود و چندین سال پس از جنگ هم تا زمان حال روایت می شود و سه مقطع زمانی مختلف در این سریال به تصویر کشیده می شود. در واقع این سریال در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی به تولید می‌رسد که شروع قصه نیز از سال 64 خواهد بود و در فازهای بعدی به دوران فعلی می‌رسد.

علی غفاری
بازیگر نقش اصلی سریال نوجوانی است که تا به حال تجربه حضور در کارهای تصویری را نداشته است.

"بچه مهندس" در 40  قسمت 45 دقیقه ای به قلم سجاد ابوالحسنی و در سه فاز برای شبکه پنج سیما ساخته خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *