ضرورت ارتقای آگاهی‌های حقوقی و عمومی/ تشکیل قرارگاه فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان

8:59 - 24 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۵۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور ارتقای آگاهی‌های حقوقی عمومی را از ضروریات جامعه امروز دانست و گفت: آموزش اطلاعات حقوقی باید سرلوحه اقدامات حقوقدانان قرار گیرد و در این زمینه حقوقدانان بسیجی میتوانند نقش بسیار موثری ایفا کنند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، بهرامیان رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در دیدار با شورای معاونان سازمان بسیج حقوقدانان و نخبگان حقوقی خراسان رضوی بر لزوم توجه به نهضت خدمت رسانی به مردم به ویژه در حوزه آگاهی‌های حقوقی تاکید کرد.

وی ارتقای آگاهی‌های حقوقی عمومی را از ضروریات جامعه امروز دانست و افزود: آموزش اطلاعات حقوقی باید سرلوحه اقدامات حقوقدانان قرار گیرد و در این زمینه حقوقدانان بسیجی می‌توانند نقش بسیار موثری ایفا کنند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور یکی از مهمترین وظایف حقوقدانان راحل مشکلات مردم از طریق ارائه مشاوره‌های حقوقی دانست و افزود: در صورتیکه مردم به حقوق فردی و اجتماعی خود آگاه باشند شاهد بهبود وضعیت اجتماعی خواهیم بود.

بهرامیان با اشاره به تاکیدات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان راتربیت حقوقدان طراز انقلاب اسلامی و تشکیل قرارگاه فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم در سایه بهره گیری از نیرو‌های مردمی در آینده شاهد ارتقاء شاخص‌ها و استاندارد‌های حقوقی و قانونی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *