رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت اجرای طرح نماد به منظور پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی/ تجهیز مدارس مجری طرح نماد در دستور کار

11:09 - 14 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۴۶۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان مرکزی گفت: اجرای طرح نماد در سه گروه والدین، دانش آموزان و معلمان صورت می‌گیرد و قرار است سامانه‎ای جهت درج اطلاعات برای دسترسی هرچه بهتر نهادهایی که در طرح دخیل هستند راه‌اندازی شود.

حجت الله درودگر، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان مرکزی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به اهمیت اجرای طرح نماد گفت: اجرای درست طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان(نماد) تأثیرات خوبی در عرصه آموزشی و پیشگیری دارد، مهم‌ترین راهکار پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان، آموزش مهارت خود مراقبتی است.

درودگر ادامه داد: قرار است سامانه‌ای جهت درج اطلاعات برای دسترسی هرچه بهتر نهادهایی که در طرح دخیل هستند راه اندازی شود. نهادهای شرکت کننده در طرح کارشناس IT به کمیته علمی اجرایی معرفی کنند تا اگر دانش آموز به آن اداره معرفی شد کارشناس بداند که به کدام زیر مجموعه ارجاع داده شود.


درودگر اضافه کرد: طرح نماد در سه گروه والدین، دانش آموزان و معلمان اجرا می شود، اما مشکل اساسی تجهیز مدارس مجری طرح نماد است، که امید است با مشارکت بنیاد برکت و دیگر دستگاه‌ها این مشکل مرتفع شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *