از فدراسیون کاراته دل چرکین هستم/ تشنه سفر به اسپانیا نبودم

7:36 - 03 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۸۵۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی سابق تیم ملی کارته گفت: طی سال‌های فعالیتم در کاراته به اندازه کافی سفر رفته‌ام و تشنه حضور در اسپانیا نبودم اما رفتار آقایان با من درست نبود.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط حضورش در ازبکستان اظهار داشت: منتظر هستم تا ویزای کار برسد که طی آخرین صحبت‌ها تا نوامبر این مشکل حل می‌شود و برای شروع کارم به ازبکستان می روم.

وی درباره اختلاف با فدراسیون کاراته گفت: من با مسئولان فدراسیون کاراته صحبت کرده بودم و گفتم تا زمان حضور در ازبکستان در خدمت تیم ملی ایران خواهم بود و مدیر تیم‌های ملی هم می‌دانست که برنامه سفر من به ازبکستان مستلزم زمان است اما متاسفانه دیدیم که نام من در بین مربیان اعزامی به رقابت‌های جهانی نبود.

روحانی افزود: به من اعلام کردند برای اعزام به اسپانیا محدودیت داریم، حالا سوال من این است که محدودیت فقط برای حسین روحانی است؟ این رفتارها شایسته من که سالها برای این رشته زحمت کشیدم نیست.

وی ادامه داد: همه حسین روحانی را می‌شناستند و می‌دانند که از دل و جان برای کاراته ایران زحمت کشیدم.من تشنه سفر به اسپانیا نبودم و در طول مدت قهرمانی و مربیگری به اندازه کافی سفر رفتم اما نمی‌دانم این بار چرا با من این کار را کردند.

قهرمان سابق کارته در پاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون کاراته دلگیر است ، گفت: هر مربی دیگری جای من بود هم از این رفتارها دل چرکین می‌شد.در پنج سالی که مربی ملی بودم اتفاقات بدی برایم رخ داد اما همیشه سعی کردم مشکلات را حل کنم و برای کاراته حاشیه ساز نباشم. به هر حال روشن است که از اتفاتی که افتاده ناراحت هستم.

روحانی با اشاره به شرایط خوب تیم امید در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: خارج از بحث‌های حاشیه‌ای از صمیم قلب برای کاراته ایران در میدان جهانی آرزوی موفقیت دارم. بود و نبود من خیلی مهم نیست و این کاراته ایران است که همیشه باید بهترین نتایج را بگیرد. تیم امید هم پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی در یک تورنمنت تدارکاتی خوب در ترکیه حضور یافت و آمادگی لازم برای درخشش در اسپانیا را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *