رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فعالیت 60 هزار نفر از نیروهای پلیس به عنوان ضابط عام قضائی

11:02 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۸۹۱
فرمانده نیروی انتظامی گفت: سه گروه از فرماندهان، افسران و درجه داران ناجا، کارت ضابطیت عام قضائی دریافت خواهند کرد که این ظرفیت ایجاد شده در حال حاضر 60 هزار نفر است.

فعالیت 60 هزار نفر از فرماندهان، افسران و درجه داران نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام قضائیبه گزارش گروه جامعه ،سردار حسین اشتری در حاشیه توزیع کارت‌های ضابطان عام قضائی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سه گروه از فرماندهان، افسران و درجه داران متناسب با آموزش‌های ارائه شده قضائی و انتظامی، کارت ضابطیت عام قضائی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی شده که در نیروی انتظامی حدود ۶۰ هزار نفر اعم از پلیس‌های تخصصی نظیر آگاهی، مبارزه بامواد مخدر، پلیس امنیت و ... کارت ضابطیت عام قضائی دریافت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: از امروز بین ۴۰ هزار نفر از نیرو‌های ناجا که به عنوان ضابط عام قضائی معرفی شده اند و آموزش‌های لازم را طی کرده اند، کارت توزیع می‌شود؛ انشاء الله در گام بعدی و با تداوم دوره‌های آموزشی باقیمانده، براساس ظرفیت ایجاد شده، کارت ضابطیت عام دریافت خواهند کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر، عنوان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند و این قابلیت را دارد که معتادان متجاهر را در سریع‌ترین زمان جمع آوری و به مراکز نگهداری معتادان انتقال دهد، اما آنچه که حائز اهمیت است این می‌باشد که مراکز کافی برای نگهداری معتادان ایجاد شود.

سردار اشتری گفت: جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر نیازمند هماهنگی بین دستگاهی است و سازمان هایی، چون بهزیستی، شهرداری و ... باید پای کار باشند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *