تلاش برای ارتقا امنیت تا پای جان

11:05 - 20 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۹۴۷
رئیس پلیس کشور گفت: تا پای جان برای ارتقا امنیت در کشور تلاش می کنیم.

تلاش برای ارتقا امنیت تا پای جانبه گزارش گروه جامعه ،سردار "حسین اشتری" در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان پلیس با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر با تسلیت ایام سوگواری حسینی و با تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: از برادر عزیز حجت الاسلام سید حسن خمینی که محبت کردند و در جمع عزیزان سبزپوش ناجا حاضر شدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: نیروی انتظامی از ۱۴ مهرماه با شعار "پلیس برای امنیت، امنیت برای پلیس" برنامه‌های خود را در هفته نیروی انتظامی شروع کرد و امروز همزمان با روز پایانی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا در این مکان مقدس حضور داریم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت برای هر فرد، کشور و حاکمیت است، بیان کرد: یکی از وظایف اصلی حکومت و دولت ها، ایجاد نظم و امنیت برای مردم است و این نعمت بزرگ بحمدالله در کشور ما وجود دارد.

سردار اشتری با بیان اینکه در منطقه پیرامونی کشور شاهد تلاطم و ناامنی هستیم، خاطر نشان کرد: به لطف خداوند، تدابیر مقام معظم رهبری، برکت خون شهدا، هوشیاری نیرو‌های مسلح و انسجام مردمی شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم.

وی تأکید کرد: در این مکان مقدس با حضرت امام (ره) بیعت و تجدید میثاق می‌کنیم که در راستای ارتقاء امنیت و نظم برای کشور تا پای جان بایستیم.

این مقام عالی انتظامی کشور یادآور شد: نیروی انتظامی در بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرز آبی و خاکی در اقصی نقاط کشور حضور هوشیارانه و مقتدرانه دارد و برای ارائه خدمات انتظامی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و گواه این ادعا تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید، بیش از ۲۰ هزار جانباز و بیش از دو هزار آزاده است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره)؛ " کار پلیس عبادت است"، افزود: این فرمایش را سرمایه و مایه دلگرمی می‌دانیم.

سردار اشتری همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که " کسانی که در ناجا خدمت می‌کنند مجاهدان فی سبیل الله هستند "، بیان کرد: این بیان و فرمایش را نیز افتخار می‌دانیم. معظم له در حضور اخیر در دانشگاه علوم انتظامی امین فرمودند که " شما باعث عزت و آبروی نظام هستید و ما نیز تلاش می‌کنیم به پلیسی در تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران برسیم".

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت زمینه پیشرفت و توسعه هر کشوری است، عنوان کرد: نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف خدمات شایسته‌ای ارائه داده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *