دیدار دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با فرماندهی انتظامی شهرستان

12:10 - 20 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۹۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به همراه معاونین قضایی خود با فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل، روسای کلانتری ها و پاسگاههای تابعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.
دیدار دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل، روسای کلانتری ها و پاسگاههای تابعه به مناسبت هفته نیروی انتظامیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، به مناسبت هفته نیروی انتظامی ناصر عتباتی

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، به مناسبت هفته نیروی انتظامی ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه معاونین قضایی خود با فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل، روسای کلانتری ها و پاسگاههای تابعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت به ویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) قدردانی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به ضروریتها و اقتضای زمان که جرائم سازمان یافته و پیشرفته می گردد و متخلفین ومجرمین از روشهای نوین برای مقاصد شوم خود استفاده می نمایند لازم است پلیس نیز از دورهای آموزشی تخصصی و آموزشهای نوین برای مقابله با جرائم  برخوردار باشند.

عتباتی افزود: خوشبختانه ارتباط و همدلی خوبی بین مجموعه قضایی و نیروی انتظامی در استان وجود دارد که امید است استمرار هماهنگی های موجود  موجب ثبات امنیت پایدار در استان گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مر کز استان ضمن اشاره به امنیت مطلوب استان، بر مقابله جدی با مجرمین تأکید نموده و گفت: اولویت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برخورد مقتدرانه با جرائم  بوده و کسانی که در جامعه در صدد برهم زدن نظم وامنیت عمومی باشند به شدت و مطابق مقررات برخورد می شود.



در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت به ویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) قدردانی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به ضروریت‌ها و اقتضای زمان که جرائم سازمان یافته و پیشرفته می‌گردد و متخلفین ومجرمین از روش‌های نوین برای مقاصد شوم خود استفاده می‌نمایند لازم است پلیس نیز از دور‌های آموزشی تخصصی و آموزش‌های نوین برای مقابله با جرائم برخوردار باشند.

عتباتی افزود: خوشبختانه ارتباط و همدلی خوبی بین مجموعه قضایی و نیروی انتظامی در استان وجود دارد که امید است استمرار هماهنگی‌های موجود موجب ثبات امنیت پایدار در استان گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مر کز استان ضمن اشاره به امنیت مطلوب استان، بر مقابله جدی با مجرمین تأکید نموده و گفت: اولویت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برخورد مقتدرانه با جرائم بوده و کسانی که در جامعه در صدد برهم زدن نظم وامنیت عمومی باشند به شدت و مطابق مقررات برخورد می‌شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *