حضور مصدومان در تمرینات گروهی/ نگرانی پرسپولیسی‌ها برای یک بازیکن

17:51 - 18 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۴۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات گروهی این تیم شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت 16:10 دقیقه امروز، در ورزشگاه شهید کاظمی، تمرینات خود را پشت درهای بسته آغاز کردند.

*مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز قرمزپوشان، بازیکنان را در حرکات چهارگانه، به انجام عبور از روی موانع، حرکات تعادلی، پرش از داخل حلقه‌ها و کار با توپ به گرم کردن دعوت کرد.

*با نظر برانکو، بازیکنان در دو گروه قرمز و سفید در نصف زمین به فوتبال سه ضرب بدون دروازه و با تاکید کادر فنی روی تمرکز، سرعت و دقت در محوطه‌ای مشخص، کار خودشان را انجام دادند.

*دروازه‌بان‌ها هم با ایگور به طور مجزا با استفاده از آدمک‌های بادی کار کردند.

*فرشاد احمدزاده و شجاع خلیل زاده در تمرینات گروهی شرکت کردند.

*در حین تمرین، توپ زیر پای محسن مسلمان ماند و او نقش بر زمین شد. در این هنگام کلیه بازیکنان نگران شدند و نزد او آمدند اما مشکل خاصی نبود و محسن به ادامه تمرین پرداخت.

*در مرحله بعدی، مارکو بار دیگر بازیکنان را در اختیار گرفت. کارهای بدنی با حرکت از روی موانع و بین نیزه در دستور کار قرار گرفت.

*مرور کارهای تاکتیکی و گلزنی بخش بعدی تمرین بود که بازیکنان از میانه زمین صاحب توپ می‌شدند و پس از پاس به جناحین و ارسال توپ، گلزنی کردند.

*تمرین چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10 صبح به مدت یک ساعت انجام خواهد شد و پس از آن بازیکنان ورزشگاه شهید کاظمی را ترک و ساعت 18 در فرودگاه حضور خواهند یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *