فرهاد آئیش 65 ساله شد/نصیریان: فرهاد هنرمند بی‌حاشیه و سالمی است/آئیش: از علی نصیریان تشکر می کنم که دست مرا در زندگی گرفت+عکس

14:31 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۶۱۵
بیست و هفتمین مراسم "تولد ماه" به مناسبت تولد فرهاد آئیش بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون دیشب در محل موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و هفتمین مراسم "تولد ماه" به مناسبت تولد فرهاد آئیش بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون دیشب در محل موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

در اين مراسم هنرمندانی چون علی نصیریان، مائده طهماسبی، همایون ارشادی، حمیدرضا نعیمی، شبنم فرشادجو و گوهر خيرانديش حضور داشتند.

فرهاد آئیش

از نکات جالب این برنامه حضور فرهاد آئیش با موتورسیکلت شخصی‌اش بود. وی سوار بر موتورش به تنهایی وارد مجموعه موزه شد و سپس در مراسم حاضر شد.

مدیر مركز هنرهای نمایشی شهرداری تهران اولین فردی بود که روی سن حاضر شد و گفت: فرهاد آئیش آنقدر زلال، بزرگوار و شریف است که نمی‌توان درباره او توصيف ديگری به كار برد. گاهی اوقات حرف زدن و نوشتن از برخی سخت است. نمی‌دانم از چه واژه‌ای برای توصیف فرهاد آئیش استفاده کنم. بیش از بیست سال است كه او را می‌شناسم و با او احساس نزدیکی می‌کنم. فرهاد آئیش چند خصلت خوب دارد که یکی از آنها، دل صاف و پاک است.

فرهاد آئیش

همایون ارشادی بازیگر مطرح سینما پس از حضور روی سن خطاب به فرهاد آئیش و همسرش گفت: شما دو نفر "رومئو و ژولیت" سینمای ایران هستید. من همکاری‌هایم با شما را هیچ وقت فراموش نمی کنم و افتخار می‌کنم که با شما دوست هستم.

شبنم فرشادجو نیز از جمله کسانی بود که این تولد را تبریک گفت و افزود: خیلی خوشحالم که با فرهاد آئیش کار کرده‌ام و خواهش می‌کنم همیشه در عرصه تئاتر و سينمای ايران بماند. تولدت مبارک عمو فرهاد!

حمیدرضا نعیمی كارگردان تئاتر که سابقه همکاری در پروژه سقراط را با آئیش داشته روی سن آمده و گفت: فرهاد آئیش از زمانی كه به ایران آمد، تنها با چند کارگردان کار کرد، آن هم یک بار. ولی من تا به حال دوبار با او کار کرده‌ام و بسیار خوشحال می‌شوم که این همکاری‌ها ادامه داشته ام. فرهاد مرد روزهای سخت است.

فرهاد آئیش

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از حضور پشت میکروفون خطاب به آئیش گفت: من ابتدا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بابت این تولدها تشکر می‌کنم. فرهاد آئيش استحقاق این مراسم را دارد. من از آشنایی با فرهاد خوشحال و خوشوقتم. فرهاد آدم خلاقی است و ذهن تصویری و بافنده خوبی دارد. زندگی هنری او بی حاشیه و سالم است و تنها به کارهای خلاق خودش اهمیت می دهد.

فرهاد آئیش

فرهاد آئیش در ادامه این مراسم روی صحنه آمد و گفت: من نمی‌توانم خودم را قضاوت کنم و از این توصیفات تعجب می‌کنم. از یکایک هنرمندان تشکر می کنم که درباره من سخنی گفتند. هیچ چیز به اندازه دوست و فامیل برای من ارزش ندارد. هنر را نمی توان از زندگی جدا کرد و هنر یک راه برای شناخت آدمی است. من فقط از طریق کار خودم را می شناسم. کسانی که با من زندگی می کنند را خیلی دوست دارم و موهبت خداوند برای من هستند. من از علی نصیریان تشکر می کنم که دست مرا در زندگی گرفت.

این مراسم با خاموش کردن شمع تولد 65 سالگی آئیش و گپ و گفت با هنرمندان دیگر به پایان رسید.

برای مشاهده آلبوم تصویری جشن تولد فرهاد آئیش اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *