کشف بیش از 5 هزار لیتر مشروبات الکلی در بردسیر / کارگاه تولید و بسته بندی مشروبات الکلی پلمب شد

12:33 - 25 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۱۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از کشف 5 هزار و 100 لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی پلمب گردیده است.

محمد امین نخعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از کشف 5 هزار و 100 لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی پلمب شد.


نخعی ادامه داد: طی یکسری اقدامات پلیسی مشخص گردید فردی با هویت مشخص اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی در سطح شهرستان می نماید، بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و پلیس با دستور قضایی اقدام به بازرسی از این کارگاه نمود.


این مقام قضائی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه 5 هزار و 100 لیتر کشف و با دستور قضایی مشروبات الکلی مکشوفه معدوم شد.


دادستان بردسیر با اشاره به این که آلات و ادوات تهیه و توزیع مشروبات الکلی این کارگاه ضبط گردیده است، افزود: هنگام بازرسی ماموران با تعداد زیادی قوطی خالی مواجه می شوند که مشخص شد، صاحب کارگاه جهت بسته بندی مشروبات از آن استفاده می کرده است.


این مقام قضایی خاطر نشان کرد: شرب خمر یکی از عوامل اصلی در ایجاد نزاع و درگیری و بروز جرائم خشن است.


دادستان بردسیر هشدار داد: دستگاه قضایی از همه ظرفیت ها برای برخورد با عواملی که اقدام به تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی می‎‌‎کنند، استفاده می‎کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *