پبروزی مقابل ایتالیا دارای ارزش روانی بود/ کولاکوویچ عملکرد معمولی داشت

14:33 - 21 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۱۲۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی والیبال ایران گفت: برد بیشتر از این که ارزش امتیازی داشته باشد دارای ارزش روانی بود.

جهانگیر سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نزدیک تیم ایتالیا را شکست داد البته انتظار می رفت که بازی زیباتری را شاهد باشیم اما همین که تیم ایران توانست پیروز میدان باشد ارزش زیادی دارد.

وی ادامه داد: این برد بیشتر از این که ارزش امتیازی داشته باشد دارای ارزش روانی بود. چون پس از عملکرد ضعیف در لیگ جهانی، لازم بود که چنینی بردی را کسب کنیم.

مربی والیبال ایران در مورد این که آیا برخی بازیکنان باتجربه تیم ملی فاقد انگیزه لازم هستند، تصریح کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم. همه بازیکنان باتجربه تیم ملی دارای تفکر حرفه‌ای هستند و به هیچ عنوان برای بازی در تیم ملی بی انگیزه نیستند. بازیکنی مثل موسوی که سال‌هاست در تیم ملی حضور دارد در مقطعی به خاطر مصدومیت نتوانست انتظارات را برآورده کند و باید به او فرصت داد تا به شرایط ایده‌آلش برگردد.

سیدعباسی در پاسخ به این سوال که عملکرد کولاکوویچ را در بازی با ایتالیا چگونه ارزیابی می کند، گفت: کولاکوویچ عملکرد معمولی داشت و وظایفی که بر عهده یک سرمربی است را انجام داد.

وی در پایان در مورد بهترین بازیکن تیم ایران خاطرنشان کرد: به نظر من موسوی عملکرد خیلی خوبی در بازی با ایتالیا داشت و بهترین بازیکن تیم ایران بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *