سلسله حوادث تیراندازی در شیکاگو/ 4 نفر کشته و 18 تن زخمی شدند

16:50 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۴۷۶
در چند حادثه تیراندازی مختلف در شیکاگو آمریکا شماری کشته و زخمی شدند.

شیکاگوبه گزارش گروه بین‌الملل ، در تیراندازیهای روز شنبه تا بامداد روز یکشنبه شهر شیکاگو 4 نفر کشته و 18 نفر زخمی شدند.

پایگاه خبری «شیکاگوتریبون» به نقل از مقامات پلیس این شهر گزارش داد که بر اثر یک حادثه تیراندازی در منطقه «روزلَند» در قسمت «بخش جنوبی» شهر شیکاگو شامگاه روز شنبه دو زن و یک مرد کشته شدند.

پلیس شیکاگو در این‌باره تصریح می‌کند: ساعت 23:40 دقیقه نیمه‌شب شنبه گروهی از افراد در یکی از خیابانهای منطقه «روزلند» تجمع کرده بودند به ناگهان دو فرد مسلح آنها را به رگبار می‌بندند که در پی آن دو خانم 26 و 30 ساله و یک مرد 36 ساله در جا کشته می‌شوند.

بنا به این گزارش سخنگوی پلیس شیکاگو همچنین افزود: در بامداد روز یکشنبه یک افسر پلیس در بخش شمال‌غربی‌ شهر یک نوجوان 19 ساله را به ضرب گلوله به قتل رسانده‌است؛ افسر پلیس پس از آن اقدام به تیراندازی کرده که این نوجوان با ماشین قصد داشته افسر پلیس را زیر بگیرد. پلیس نیز بر اثر جراحت شدید به بیمارستان منتقل شده‌است.

به گفته پلیس در سه مورد حادثه تیراندازی دیگر در روز شنبه در منطقه «بخش غربی» شهر نیز دو جوان 23 و 28 ساله هدف از ناحیه پا هدف قرار گرفته‌اند که به شدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

پلیس شیکاگو در ادامه گزارش خود به 12 مورد تیراندازی در قسمتهای مختلف شهر شیکاگو طی روز شبنه تا بامداد روز یکشنبه اشاره می‌کند که 15 مجروح به جای گذاشته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *