کشف راز قتل در دشت دینگ توسط پلیس داراب /قاتلین پس از ۴ سال دستگیر شدند

11:17 - 17 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۹۰۰
فرمانده انتظامي شهرستان داراب از دستگيري عاملين اصلي يك قتل در شهرستان داراب پس از گذشت چهار سال خبر داد.

کشف راز قتل در دشت دینگ توسط پلیس داراب /قاتلین پس از ۴ سال دستگیرشدند.به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ رستمی گفت: در مهر ماه سال 1392 گزارش قتل دونفر به هويت (ص-ي) و (م-ف) در روستاي مرز اين شهرستان و در کوههای اطراف قلاتویه معروف به دشت دینگ به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسیده اند.

وی گفت: پس از دریافت گزارش ، مامورین پلیس آگاهی با تشکیل تیمی مجرب در معیت بازپرس به محل حادثه عزیمت و ضمن بررسی مقدماتی و میدانی پیرامون موضوع ، تلاش در جهت شناسائی قاتل و یا قاتلین آغاز گردید.


وی ادامه داد: بررسي هاي اوليه نشان مي داد فرد يا افراد ناشناس شب هنگام با حضور در محل حادثه، مقتولين را با شليك تير به قتل رسانده و متواري شده اند.

وی گفت: چهار سال تحقيقات كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي داراب با بکارگیری منابع و مخبرین و رصد اطلاعاتی منطقه و بررسی مسیرهای ورودی و خروجی و استفاده از اقدامات فنی گسترده و تحقیقات میدانی وسیع از شهود سرانجام کارآگاهان سرنخ هايي از راز سربه مهر جنایت به دست آمد كه کلید شناسايي عاملين اصلي اين جنايت شد.

وی افزود» مأمورين پليس جنايي ضمن هماهنگي با مراجع قضايي متهمين به هويت ( د- م)و ( ع- ع) را در روستاي طاشكويه دستگير و به پليس اگاهي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب گفت :متهمين جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *