بزرگترین رزمایش نیروهای نظامی اسرائیل برای مقابله با قدرت حزب‌الله

7:30 - 15 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۱۰۱
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برگزاری بزرگترین تمرین نظامی شبیه‌‌سازی‌شده تهاجم ارتش این رژیم به حزب‌الله لبنان خبر دادند.

بزرگترین رزمایش نیروهای نظامی اسرائیل برای مقابله با قدرت حزب‌اللهبه گزارش گروه بین‌الملل ، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برگزاری بزرگترین تمرین نظامی شبیه‌‌سازی‌شده تهاجم ارتش این رژیم به حزب‌الله لبنان خبر دادند.


پایگاه دبکافایل ضمن اشاره به اینکه این تهاجم شبیه‌سازی‌شده روز سه‌شنبه برگزار می‌شود افزود: این بزرگترین رزمایش نیروهای اسرائیل است که در 19 سال اخیر برگزار می‌شود؛ در این رزمایش نحوه مقابله با توان روزافزون حزب‌الله لبنان شبیه‌سازی می‌شود.


دبکافایل به نقل از منابع نظامی و امنیتی خود ضمن اذعان به افزایش توان رزمی و قدرت روز‌افزون نیروهای حزب‌الله لبنان می‌نویسد: این جنگ شبیه‌سازی‌شده منحصرا برای مقابله با حزب‌‌الله لبنان انجام می‌شود که طی سا‎ل‎های گذشته به شکلی باورنکردنی قدرت و توانش افزایش یافته‌ است؛ حزب‌الله هم‌اکنون حجم عظیمی از تانک‎ها، پهپادها همچنین ببیش از 100 هزار موشک و راکت در اختیار دارد که در حال حاضر نه‌تنها در لبنان بلکه در تحولات سوریه نقشی اساسی دارد.


این پایگاه صهیونیستی با اشاره به اینکه در این رزمایش ده‌ها هزار تن از یگان‎های زمینی، هوایی و دریایی ارتش اسرائیل شرکت دارند به نقل از منابع امنیتی خود افزود: این رزمایش در چارچوب راهبرد کلی اسرائیل برای مقابله با قدرت حزب‌الله انجام می‌گیرد.


دبکافایل با اذعان به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در برابر رزمندگان حزب‌الله در سال 2006 و ضمن تشریح این جنگ شبیه‌سازی‌ شده نوشت: راهبرد جدید ارتش اسرائیل برای مقابله با حزب‌الله نتیجه عبرت‌گیری از ضعف‎های سال 2006 است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *