باغ پرندگان می تواند به یکی از پروژه های شاخص پایتخت تبدیل شود/ارائه گزارش عملکرد اعضا به شهروندان الزامی است

9:55 - 24 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۱۰۸
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: گزارش عملکرد اعضای شورای شهر به شهروندان الزامی است و باید این کار در جلسه علنی شورا صورت گیرد.

باغ پرندگان می تواند به یکی از پروژه های شاخص پایتخت تبدیل شود/ارائه گزارش عملکرد اعضا به شهروندان الزامی استبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، احمد دنیا مالی در سیصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: پیش از این گفته شده بود که در پایان عمر هر شورا، گزارشی در رابطه با چگونگی عملکرد اعضا ارائه شود.

وی افزود: این گزارش باید در صحن شورای شهر تهران مطرح شود و در خواست من این است که گزارشی کمی و کیفی ارائه شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم اعلام گزارش عملکرد به شهروندان تصریح کرد: مردم شهر تهران باید بدانند که در مدت 4 سال گذشته، اعضای شورای شهر چقدر برای آنها وقت گذاشته اند و در این گزارش باید به مردم عنوان شود که سقف اختیارات شورا چه میزان بوده است.

دنیا مالی باغ پرندگان را یکی از شاخص ترین پروژه های شهری دانست و اظهارکرد: سال 92 افتتاح اولیه باغ پرندگان صورت گرفت و اگر فاز دوم آن به بهره برداری رسد، پروژه می تواند بسیار شاخص باشد.

وی در خصوص خالی شدن حساب سازمان بازنشستگی شهرداری خاطرنشان کرد: این طور نیست که 28 میلیارد تومان پول سازمان بازنشستگی شهرداری به یکباره خالی شده باشد و در این زمینه باید بررسی های بیشتری صورت گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *