اقدام اخیر دو فوتبالیست غیر قابل دفاع است؛ ورود مجلس درصورت عدم برخورد وزارت ورزش

17:01 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۶۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اقدام اخیر دو فوتبالیست ایرانی درباره بازی در مقابل یک تیم صهیونیستی بدون هیچ گونه شرطی غیر قابل دفاع است و قطعا وزارت ورزش و جوانان باید درباره عملکرد این دوبازیکن یک تصمیم جدی اتخاذ کند.

اقدام اخیر دو فوتبالیست ایرانی غیر قابل دفاع است؛ ورود مجلس درصورت عدم برخورد وزارت ورزشحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به اقدام اخیر دو فوتبالیست ایرانی درباره بازی در مقابل یک تیم صهیونیستی گفت: این اقدام، یک اقدام غیر قابل دفاع است.

وی تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند این دو بازیکن تعهد حرفه‌ای داشته‌اند و نهایتا در این مسابقه حاضر شده‌اند، قابل قبول نیست چرا که مسابقه در مقابل تیم کشوری که سرزمینی چون فلسطین را غصب کرده و دولتی غیر مشروع دارد و دست به کودک کشی می‌زند، نمی‌تواند با دلایل تعهد حرفه‌ای توجیه شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این اقدام بدون هیچ گونه شرطی غیر قابل دفاع است و قطعا وزارت ورزش و جوانان باید درباره عملکرد این دوبازیکن یک تصمیم جدی اتخاذ کند.

سلیمی در پایان بیان داشت: در صورت عدم برخورد وزارت ورزش با این دوبازیکن فوتبال قطعا مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد چرا که بدون شک وزارت ورزش باید نسبت به این رویداد پاسخگو باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *