از تشویق ویژه برانکو تا غیبت باقری/ گلایه طارمی به خوردبین

19:39 - 14 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۹۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم به خاطر برد مقابل تراکتورسازی، سرمربی کروات تیم‌شان را به صورت ایستاده و ویژه تشویق کردند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز شنبه را با حضور هواداران و اصحاب رسانه از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* تمرین پس از صحبت‌های برانکو و تشریح برنامه‌های تمرینی از سوی وی برای بازیکنان شروع شد.

* مارکو در اولین بخش تمرین امروز، بازیکنان را با وسایل ورزشی گرم کرد.

* کریم باقری به دلیل حضور در مراسم ریاست جمهوری، غایب تمرین امروز بود.

* بازیکنان از سوی برانکو به سه گروه؛ قرمز و سفید و زرد تقسیم شدند و در نصف زمین فوتبال هدفمند را با سرعت و دقت در پاس دادن در دستور کار قرار دادند.

* دروازه‌بان‌ها هم با ایگور پانادیچ به تمرینات پر فشار روی آوردند.

* بازیکنان در ادامه، در سه روش به کارهای میدانی پرداختند. یک گروه حرکات دویدن در طول زمین را انجام دادند. گروه دیگر به صورت زیگزاک دویدند و گروه سوم نیز عبور از موانع و نیزه‌ها را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش میزان، سایر اتفاقات مهم تمرین عصر امروز نیز به شرح زیر است:

* فرشاد احمدزاده قبل از شروع تمرین به صورت لنگ‌لنگان در زمین حاضر شد و با تشخیص برانکو از تمرینات معاف و به سالن وزنه رفت تا به کار با وزنه بپردازد.

* حسین ماهینی نیز پس از کارهای کششی و نرمشی به سالن وزنه رفت.

* سیدجلال حسینی نیز پس از 20 روز دوری از تمرینات در تمرین امروز پا به توپ شد.

* بازیکنان پرسپولیس در طول تمرین امروز مدام در خصوص اتفاقات تبریز و برخورد بد هواداران تراکتورسازی با آنها صحبت می‌کردند. همچنین جا ماندن سرخپوشان از پرواز به یکی دیگر از سوژه‌های تمرین سرخپوشان تبدیل شده بود.

* قبل از شروع تمرین امروز  مهدی طارمی قصد داشت دو کودک که از آشنایانش بودند را به داخل زمین ببرد تا آنها با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند که این اقدام با مخالفت مأموران حراست ورزشگاه روبه‌رو شد. مهاجم سرخپوشان پس از مشاهده خوردبین در این خصوص به سرپرست پرسپولیس گلایه کرد. در ادامه با وساطت خوردبین این دو کودک مجوز حضور در کنار زمین را پیدا کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *