خوشحال هستیم توافقات با طرف‌های خارجی به مرحله امضا می‌رسد

16:53 - 09 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۳۷۴
دسته بندی: سیاست
رئیس ستاد اجرای برجام گفت: طی یکسال و نیم که از اجرای برجام می‌گذرد تبادلات هیئت‌های بسیاری صورت گرفت و مذاکرات فشرده‌ای بین ما با طرف‌های تجاری انجام شد و ما خوشحال هستیم به تدریج این توافقات به مرحله امضا می‌رسد.
/به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه امروز دوشنبه در حاشیه آیین امضای قرارداد مشترک تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هولدینگ روسیه با بیان اینکه توافق با ترنس مش هولدینگ روسیه توافق بسیار بزرگی است، گفت: قرارداد‌هایی که منعقد می‌شود از جمله قرارداد کنونی با شرکت مش هولدینگ روسیه نشان دهنده شکست سیاست‌های تندرو‌ها و دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان است.
 
وی افزود: ما امروز بسیار خوشحال هستیم که یکی دیگر از قرارداد‌های مشارکت در سرمایه گذاری بین سازمان گسترش و یک طرف روسی امضا شده است.
 
عراقچی ادامه داد: طی یکسال و نیم که از اجرای برجام می‌گذرد تبادلات هیئت‌های بسیاری صورت گرفت و مذاکرات فشرده‌ای بین ما با طرف‌های تجاری انجام شد و ما خوشحال هستیم به تدریج این توافقات به مرحله امضا می‌رسد و موارد متعددی را شاهد بودیم که به امضا رسیده است و یا برخی از قرارداد‌ها اجرایی شده است.
 
رئیس ستاد اجرای برجام با بیان اینکه توافق ترنس مش هولدینگ روسیه توافق بسیار بزرگی است گفت: این کمپانی بزرگترین کمپانی واگن ساز در روسیه است و توافق بزرگی با حجم دو و نیم میلیارد دلار صورت گرفته است که اجرایی می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *