نام این کشتی‌گیران نوجوان را به یاد داشته باشید!/ استعدادهایی داریم که می‌توانند قهرمانی جهان و المپیک شوند

9:00 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۸۶۸
مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: ما استعدادهای خیلی خوبی داریم که می‌توانند قهرمان جهان و المپیک شوند و باید از همین الان اسم آنها را در خاطر داشت!

صادق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص قهرمانی آزادکاران نوجوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما پنج شش ماه تلاش کردیم که سومی سال گذشته را بهتر کنیم که این اتفاق هم افتاد و بچه‌ها کشتی‌های خوبی را گرفتند. البته در این رده سنی گاهی اشتباهاتی هم به وجود می‌آید و باعث شد تا تعداد طلاها از شش به چهار برسد اما در کل روند رو به رشدی داشتیم و حالا تمام هدف مان این است که هشتمی مسابقات جهانی سال گذشته را جبران کنیم و امسال در یونان به موفقیت برسیم.

وی درباره این که ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کار راحتی داشته یا نه افزود: ما کار سختی داشتیم چون اکثر کشتی‌گیران صغرسنی دارند! ضمن این که تیم‌هایی مانند قزاقستان، ازبکستان، کره جنوبی و ژاپن هم خیلی دارند روی کشتی کار می‌کنند.

گودرزی درباره آینده کشتی‌گیران نوجوان، خاطرنشان کرد: ما استعدادهای خیلی خوبی داریم که می‌توانند قهرمان جهان و المپیک شوند و باید از همین الان اسم آنها را در خاطر داشت!

وی در خصوص حضور رضا یزدانی در تمرین نوجوانان یادآور شد: رضا یزدانی محبت کرد و قبل از اعزام ما به مسابقات قهرمانی آسیا در تمرینات حاضر شد و به بچه ها روحیه داد. خودش هم که خدا را شکر بهتر شده و تمریناتش را از سر گرفته است.

مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران درباره شرایط تیم ملی در مسابقات جهانی 2017 پاریس، گفت: ما شانس روی سکو رفتن داریم اما نکته این است که ترکیب ما جوان شده و نباید انتظار بیش از حد داشته باشیم. اگر به کادر فنی و بچه‌ها فرصت کافی داده شود، فکر می‌کنم که ما تیمی خواهیم داشت که تا المپیک در چند میدان جهانی شرکت کرده و کسب تجربه کرده است تا در المپیک با مشکل مواجه نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *