پول زبیدی به نصف هم نرسیده است/ ادعای استقلال خوزستان درست نیست

7:00 - 24 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۲۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وکیل مهدی زبیدی در خصوص ادعای استقلال خوزستان مبنی بر غیر قانونی بودن قرارداد این بازیکن با پارس جنوبی ادعا‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، باشگاه استقلال خوزستان از مهدی زبیدی شکایت کرده و مدعی است این بازیکن با آنها قرارداد دارد، در حالی که این بازیکن به دلیل عدم پرداخت پول از سوی استقلال خوزستان، قراردادش را یک طرفه فسخ و قرارداد تازه‌ای را با تیم پارس جنوبی جم امضا و در هیئت فوتبال و سازمان لیگ ثبت کرد.

اخیرا استقلالی‌های خوزستان مدعی شده‌اند این بازیکن بیش از ۵۰ درصد از آنها پول گرفته است و باید به استقلال خوزستان برگردد.

زبیدی در این مورد سکوت کرده و هر چند این انتقال را قانونی می‌داند اما همه چیز را به وکیل خود سپرده است.

ولی خرسندی، وکیل زبیدی در این مورد به میزان، گفت: من حساب زبیدی را چک کردم. آنها تا کنون ۱۳۰ میلیون تومان به حساب زبیدی واریز کرده‌اند که با توجه به قرارداد ۳۰۰ میلیونی این بازیکن حتی به نصف هم نرسیده است. پس عملا نمی‌توانند ادعایی داشته باشند. با این حال ما منتظر هستیم آنها هم بیایند و ادعای خود را ثابت کنند.

وی ادامه داد: این ۱۳۰ میلیون به جز آن ۳۰ درصدی است که زبیدی از دو فصل قبل از آنها طلب دارد و به غیر از مبلغ ۱۷ میلیون تومان هزینه جراحی این بازیکن است. حتی جا دارد این نکته را هم بگویم که مبلغ ۱۰ میلیون تومانی که استقلالی‌ها مدعی هستند بعدا به حساب این بازیکن واریز کرده‌اند هم دریافتی او را به نصف نمی‌رساند. ضمن این که قرارداد زبیدی با آنها تا پایان فصل بود و اگر پایان فصل را برای آنها بعد از پایان حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا هم فرض کنیم باز هم آنها تا آن زمان چیزی در حساب زبیدی نریخته‌اند.

به گزارش میزان، همه این ادعا‌ها در حالی شکل گرفته است که هنوز کمیته تعیین وضعیت با آنها تماسی نگرفته و خواهان رسیدگی نشده و این به معنی آن است که زبیدی همچنان بازیکن پارس جنوبی است.

در همین خصوص شنیده می‌شود استقلالی‌ها به دنبال زبیدی یا دیگر بازیکنانی که از آنها شکایت کرده‌اند، نیستند و این بازیکنان امیدوارند پول رضایت‌نامه بتواند مشکل دو طرف را به صورت توافقی حل کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *