"فرزانه شرفبافی" سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد

17:59 - 20 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۸۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
وزیر راه و شهرسازی در حکمی سرپرست جديد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تعيين و ماموريت‌های ۶ گانه‌ای برای وی ترسيم كرد.

به گزارش گروه اقتصاد و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی متن حكم وزیر راه و شهرسازی خطاب به دكتر فرزانه شرفبافی سپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

با توجه به مراتب دانش، تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزنده‌ی سركار در صنعت هوایی و نظر به اینكه برادر ارجمند جناب آقای مهندس پرورش به سمت نمایندگی ایران در ایكائو منصوب شده‌اند و باتوجه به مصوبه شماره ۱۲۰/۷/ص مورخ 96/04/14 مجمع عمومی شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مبنی بر انتخاب سركار به عنوان مدیرعامل شركت و اقدام جهت طی سایر مراحل قانونی و تا طی آن به موجب این حكم به عنوان سرپرست شركت منصوب می‌شوید، بایسته است كه در انجام ماموریت سپرده شده به شما به موارد زیر توجه فرمایید:

۱-اقدام در جهت بازسازی ساختاری همه جانبه‌ی هما اعم از حقوق، مالی، فنی و ناوگان و تجهیزات و مطابق با مصوبه ۱۶۱۲۴۳/ ت ۵۰۳۹۲ه، مورخ ۹۳/۱۲/۲۸ هیات وزیران و پيگیری و تداوم فعالیت‌هایی كه مدیریت پیشین در این ارتباط آغاز كردند و انجام دادند.

۲-هما باید برای رقابت در سطح منطقه و جهان آماده و به عنوان شركتی در سطح جهانی ارتقا یابد. لازمه این كار بكارگیری مدیریت تحول تمام عیار در شركت است كه امید است با همكاری تمام همكاران هما اعم از عوامل فنی، عملیات، بازرگانی و خدمات و با تكیه بر هویت همایی آنان و توسعه فرهنگ مشاركت و مسئولیت اجتماعی در شركت این كار به نحو احسن و با كمترین هزینه به سرانجام برسد.

۳-ایمنی و استانداردهای پرواز قواعد غیرقابل شكست در عملیات هوانوردی هستند. از شما و تمام عوامل فنی و عملیاتی هما انتظار می‌رود كه به طور مستمر نحوه‌ی بكارگیری و اجرای فرآیندهای ایمنی و استاندارها را مورد ارزیابی قرار دهید و اقدامات لازم را در جهت افزایش كارایی آن‌ها معمول دارید.

۴- تكیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاكمیت شركتی و مدیریت حرفه‌ای مهم‌ترین اصولی هستند كه باید مورد توجه سركار و تمامی اعضای محترم هیات مدیره باشد و به هیچ وجه از آن‌ها تخطی نكنید.

۵-هما در نهایت یك شركت خدمات هواپیمایی است. از این‌رو، اصلی‌ترین هدف آن باید جلب رضایت مشتریان باشد. علیرغم اینكه نوسازی ناوگان در طی زمان انجام خواهد شد، هما باید به دستورالعمل حقوق مسافر وفادار و تمامی تلاش خود را در جهت كمینه كردن تاخیرها و عرضه برترین خدمات به مشتریان بكار گیرد. نهایتا برترین شاخص موفقیت هما میزان رضایت مشتریان آن است.

۶-باتوجه به خرید هواپیماهای برد كوتاه، یك تغییر ساختاری در سازمان هما باید صورت گیرد تا هما بتواند خدمات منطقه‌ای را در ایران عرضه كند، همه ما از اینكه هما پیام‌آور توسعه منطقه‌ای، دسترسی گسترده‌تر مردم به خدمات هوایی و برقراری عدالت جغرافیایی در آینده خواهد بود، افتخار خواهیم كرد.

توفیق روزافزون سركار، اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و كاركنان هما را خدای منان مسالت دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *