می‌خواهیم همه را غافلگیر کنیم/ هدف ما بقا در لیگ برتر است

7:30 - 21 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۶۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: آمادگی خوبی داریم ولی هنوز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی زبیدی جزو اولین نفراتی بود که بعد از پایان لیگ برتر شانزدهم به تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیوست. وی که فصل قبل جزو بهترین‌های استقلال خوزستان بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، اظهارات تازه‌ای را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

*از انتخاب پارس جنوبی راضی هستی؟


فعلا که همه چیز خوب است. تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و بازیکنان خوبی گرد هم جمع شده‌اند. از این انتخاب راضی هستم. امیدوارم با توجه به مربیان خوبی که داریم در مسابقات هم به نتیجه برسیم و من هم بتوانم بازی‌های خوبی برای این تیم انجام دهم.

*تارتار را چطور دیدی؟


کادر فنی خوبی داریم. فکر می‌کنم تارتار توانایی‌های زیادی دارد و قطعا تجربیاتش به ما کمک می‌کند تا نتایج خوبی بگیریم.

*چقدر برای شروع مسابقات آماده هستید؟


ما در اردویی با امکانات خوب حضور داریم. دو بازی دوستانه انجام دادیم که فکر می‌کنم ما را به خواسته مربیان نزدیک‌تر کرد. از سوی دیگر تمرینات را خیلی زود شروع کردیم و به بیشتر اهداف خود رسیدیم اما همچنان به بازی تدارکاتی احتیاج داریم تا با شرایط خوبی لیگ را شروع کنیم.

*به قهرمانی هم فکر می‌کنید؟


واقعا توقع زیادی است! تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده است. هدف ما باید بقا در لیگ برتر باشد. با این حال اهداف والاتری داریم و تلاش می‌کنیم رتبه‌ای تک رقمی کسب کنیم. مطمئن باشید بازی‌های خوبی از پارس جنوبی می‌بینید و همه را غافلگیر خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *