هند را در قبال کوتاهی در تامین تجهیزات پروژه چابهار جریمه خواهیم کرد

10:43 - 24 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۹۸۶
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خلف وعده هند در تامین تجهیزات پروژه چابهار گفت: آن ها طبق متن قرارداد در هر شرایطی باید به تعهدشان عمل کنند.
رضاییبه گزارش گروه فضای مجازی ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خلف وعده هند در تامین تجهیزات پروژه چابهار گفت: آن ها طبق متن قرارداد در هر شرایطی باید به تعهدشان عمل کنند.

محمدرضا رضایی کوچی در واکنش به برخی اظهارنظرهای مقامات هندی مبنی بر عدم تامین تجهیزات مورد نیاز در پروژه چابهار به بهانه احتمال تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی آمریکا گفت: طبق متن قرارداد هند تحت هر شرایطی که به قرارداد عمل نکند، ما جریمه تعیین می‌کنیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نمی‌توان با کشوری قرارداد نوشت و سپس کار را نصفه و نیمه رها کرد، اظهار داشت: این قرارداد محکم و دارای ضمانت‌های اجرایی است و علی‌رغم فشارهای آمریکا آن ها موظف هستند خدماتشان را ارائه دهند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر هند بخواهد به بندی از قرارداد عمل نکند حتما باید جریمه بدهد، وزارت راه و شهرسازی هم باید طبق آنچه در قرارداده قید شده جریمه لازم را اِعمال کند.
 
منبع: خانه ملت


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *