برگزاری اجلاس زیر کمیته آبزی پروری در ایران / حضور 200 شرکت خارجی

11:03 - 21 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۷۵۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت: یکی از مهمترین کارهای انجام شده در راستای توسعه آبزی پروری برگزاری اجلاس زیرکمیته آبزی پروری است که از اول آبان تا چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
برگزاری اجلاس زیر کمیته آبزی پروری از اول آبان ماهحسین عبدالحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، با اعلام زمان برگزاری اجلاس زیرکمیته آبزی پروری در کشور گفت: یک اتفاق بزرگی که در راستای توسعه آبزی پروری در سال ۹۶ اجرا خواهد شد برگزاری اجلاس زیر کمیته آبزی پروری مربوط به فائو در ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این اجلاس ۲۰۰ کشور خارجی حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد: زمان برگزاری اجلاس زیرکمیته آبزی‌پروری از یکم تا چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران در ادامه تصریح کرد: تا به حال ۸ اجلاس در کشورهای هند، نروژ، روسیه، برزیل و چند کشور دیگر برگزار شده است و باتوجه به نظر فائو، ایران به عنوان نهمین کشور میزبان برگزاری این اجلاس انتخاب شده است.

عبدالحی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این اقدام تعاملات بین‌المللی میان ایران و کشورهای دیگر را افزایش می‌دهد و باعث معرفی ایران به سایر کشورهای جهان در حوزه آبزی پروری خواهد بود که بسیار تاثیر گذار است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *