مشاور رئيس‌جمهور، نوشته‌اند كه براى جلوگيرى از بازتوليد حملات داعش، تروريست‌ها اعدام نشوند!/«تعطيلى قانون» در نبردِ ضدتروريسم و عدم مجازات مجرمان، بدترين راه غلبه بر آن‌هاست كه «پيامِ ضعف» را مخابره می‌كند، نه نشانه‌هاى اقتدارِ یک حاکمیت ملی و مردمی را

15:06 - 18 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۰۰۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
آقاى حسام‌الدین آشنا، مشاور رئيس‌جمهور، نوشته‌اند كه براى جلوگيرى از بازتوليد حملات #داعش، تروريست‌ها اعدام نشوند و اجراى قانون را در برابر جنايتكاران، غيرعقلانى و انتقام‌جويانه دانسته‌اند!
مشاور رئيس‌جمهور، نوشته‌اند كه براى جلوگيرى از بازتوليد حملات  داعش، تروريست‌ها اعدام نشوند!/«تعطيلى قانون» در نبردِ ضدتروريسم و عدم مجازات مجرمان، بدترين راه غلبه بر آن‌هاست كه «پيامِ ضعف» را مخابره می‌كند، نه نشانه‌هاى اقتدارِ یک حاکمیت ملی و مردمی را
به گزارش گروه سیاسی ،  آقاى حسام‌الدین آشنا مشاور رئيس‌جمهور، نوشته‌اند كه براى جلوگيرى از بازتوليد حملات داعش، تروريست‌ها اعدام نشوند و اجراى قانون را در برابر جنايتكاران، غيرعقلانى و انتقام‌جويانه دانسته‌اند! 

استدلال ايشان سست است، چون چرخه ترور هنگامى بازتوليد می‌شود كه ترس از دشمن، تئوريزه شود و از ياد نبريم كه ترس برادر مرگ است. «تعطيلى قانون» در نبردِ ضدتروريسم و عدم مجازات مجرمان، بدترين راه غلبه بر آن‌هاست كه «پيامِ ضعف» را مخابره می‌كند، نه نشانه‌هاى اقتدارِ یک حاکمیت ملی و مردمی را. 
 
هیچ دولتمرد عاقلى براى عبور از بحران، تعطيلى قانون را مبناى توصيه و عمل خود قرار نمی‌دهد/براساس منطق آقای آشنا، ما باید در گام بعدی «مذهب تشیع» را نیز در ایران تعطیل کنیم تا مبادا که این گروهک تروریستی تحریک شود! 

به همين سبب، هیچ دولتمرد عاقلى براى عبور از بحران، تعطيلى قانون را مبناى توصيه و عمل خود قرار نمی‌دهد، بلكه بايد با تشديد مجازات و افزايش هزينه براى تروريست‌ها، هم «امنيت روانى» را به جامعه بازگرداند و هم هسته سخت «امنيت ملى» را مقاوم تر ساخت. 

از دیگر سو، داعش در بیانیه دیروز خود گفته که به دنبال نابودی شیعیان و تخریب مراکز دولتی آن‌ها در ایران است. بدین‌ترتیب، براساس منطق آقای آشنا، ما باید در گام بعدی «مذهب تشیع» و «ادارت دولتی» را نیز در ایران تعطیل کنیم تا مبادا که این گروهک تروریستی تحریک شود!
 
کانال تلگرامی پیام فضلی نژاد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *