با مشکلات زیادی دست به گریبان بودیم/ بیرالوند و داوودی شانس‌های اول کسب مدال هستند

5:20 - 19 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۹۴۸
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان ایران گفت: در طول اردو با مشکلات زیادی دست به گریبان بودیم، اما تلاش کردیم لطمه‌ای به تمرینات وارد نشود.
محمدحسین برخواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم ملی جوانان در آستانه رقابت‌های جهانی ژاپن اظهارداشت: روزهای آخر تمرینات است و ملی‌پوشان در وضعیت مناسبی هستند، در تلاشیم که در این چند روز باقی مانده نفرات اعزامی به بهترین شرایط برسند تا آماده مسابقات شویم.

وی در مورد مصدومیت‌های وزنه‌برداران تصریح کرد: مصدومیت خاص و جدی نداریم بلکه مصدومیت‌هایی که وجود دارد موارد طبیعی وزنه‌برداری است و مانعی برای کار ما نیست.

سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان ایران با اشاره به مشکلات موجود در اردوی تیم ملی افزود: به لحاظ امکانات و تدارکات با مشکلات زیادی دست به گریبان بودیم، اما تلاش کردیم لطمه‌ای به تمرینات وارد نشود و کارمان را پرقدرت ادامه دادیم.
 
برخواه در مورد شانس کسب مدال ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی گفت: علی داوودی و رضا بیرالوند شانس‌های اصلی ما برای کسب مدال هستند اما در اوزان دیگر هم شانس داریم در هرصورت رقابت سخت است و ما تمام سعی خود را برای کسب مدال بیشتر انجام می‌دهیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که در دسته ۶۹ کیلو همچنان مشکل وجود دارد یا نه خاطرنشان کرد: دو نماینده در این وزن داریم و خیلی هم امیدواریم مدال کسب کنیم البته نمایندگان ما در دسته ۶۹ کیلو رقبای سختی از جمله وزنه‌بردار آمریکایی و ژاپنی دارند، اما ورزشکاران ما هم تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌اند و آماده حضور در تخته مسابقات هستند.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *