کوتاهی فرمانداری تهران در ابلاغ مصوبه افزایش کرایه‌ها به شهرداری/ مشکل پول خرد حل شده است

10:12 - 19 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۷۴۳
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرماندهی تهران در ابلاغ مصوبه افزایش کرایه‌ها به شهرداری کوتاهی کرده و همین موضوع مشکل ساز شده است.
تاکسیابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: اجرایی نشدن مصوبه افزایش کرایه‌ها سبب ایجاد هرج و مرج در شهر تهران شده است. 

وی افزود: بسیاری از رانندگان تاکسی کرایه‌های خود را خودسرانه افزایش داده و این افزایش‌ها مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تایید افزایش ۱۰ درصدی کرایه وسایل حمل و نقل عمومی اظهارکرد: شورای حل اختلاف افزایش ۱۰ درصدی کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی را تایید کرده، اما فرمانداری تهران در ابلاغ این مصوبه به شهرداری کوتاهی می‌کند. 

قناعتی در خصوص اقدام سازمان تاکسیرانی برای در اختیار دادن برچسب کرایه‌ها به رانندگان تاکسی خاطرنشان کرد: از زمان ابلاغ مصوبه به شهرداری، ۷ تا ۱۰ روز برای اجرای مصوبه زمان لازم است و در این مدت نیز شهرداری تهران اقدام به تهیه برچسب کرایه‌های جدید برای رانندگان تاکسی می‌کند. 

وی در رابطه با مشکلات متعدد شهروندان برای پرداخت پول خرد تصریح کرد: در تصویب کرایه‌های تاکسی به نوعی عمل شده که کرایه‌ها رند باشد و تا حدود زیادی مشکل پول خورد را با این کار برطرف کرده ایم. 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه " شهروندان هر گونه تخلف رانندگان تاکسی در اخذ کرایه بیش از حد تعیین شده را اطلاع دهند" اذعان کرد: سامانه ۱۸۸۸ اکنون در اختیار شهروندان بوده و افراد می‌توانند هر گونه تخلاف رانندگان تاکسی را به این سامانه اطلاع دهند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *