تکذیبیه سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در مورد دست داشتن در انتخابات این کشور

0:47 - 27 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۶۸۲
با کمک این برنامه می توان کشور طراح برنامه های کامپیوتری مخرب را پنهان کرد و روسیه یا چین یا هر کشور دیگری را به عنوان طراح این برنامه ها جلوه داد.
به گزارش گروه بین‌الملل ،به نقل از العالم ، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفتۀ جنجالی یکی از افسران پیشین خود را که مدعی دخالت این سازمان در انتخابات‌ آمریکا شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه روسیا الیوم، رِی مک گاوِن یکی از افسران پیشین سیا گفته بود که قویاً معتقد به مداخلۀ این سازمان اطلاعاتی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا است.

مک گاوِن که یکی از جاسوس های سیا بود، در یکی از برنامه های شبکه راشا تودی گفت: پایگاه ویکیلیکس با افشای یک سند محرمانه اعلام کرد که سیا برنامه ای را طراحی کرده است که با این برنامه می تواند فعالیت های اینترنتی خود را پنهان نگه دارد.

مک گاوِن گفت: با کمک این برنامه می توان کشور طراح برنامه های کامپیوتری مخرب را پنهان کرد و روسیه یا چین یا هر کشور دیگری را به عنوان طراح این برنامه ها جلوه داد.

مک گاوِن افزود: مسئولان سیا از این برنامه در تبلیغات انتخابات سال 2016 استفاده کردند. واقعیت اینست که جان برنان مدیر وقت سیا پشت پرده قضیه "مداخله احتمالی روسیه در انتخابات 2016" قرار دارد.

این در حالیست که سیا اعلام می کند که مداخلۀ روسیه در انتخابات 2016 واضح و روشن است و همگان به این واقعیت اذعان دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *