انجام ترورهای کور "هنر" نیست/ انتقام شهدای اخیر حادثه میرجاوه گرفته خواهد شد

9:25 - 26 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۴۰۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج عشایری گفت: امروز همه طوایف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در قالب بسیج مستضعفین، در تامین امنیت پایدار مردمی در این منطقه سهیم هستند.
سردار پاشا محمدی
سردار پاشا محمدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه ایران اسلامی امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جغرافیایی است و این وضعیت به برکت حضور مردم در صحنه، ولایت مطلقه فقیه، نیروهای مسلح مقتدر و قدرت دفاعی ایران حاصل شده است، اظهار کرد: فرزندان معنوی امام و ولایت، امروز بن بست‌ها را شکسته اند و به لطف خدا در عرصه دفاعی امنیتی و قدرت موشکی و تجهیزات نظامی، تنه به تنه قدرتهای بزرگ زده اند و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به قدرت بازدارندگی بسیار قوی در منطقه و جهان دست پیدا کرده است، افزود: در شرق و شمالغرب کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر بستر جامعه عشایری و مردم بومی و محلی کشور، امنیت پایدار مردمی را پیاده سازی کرده است.

سردار محمدی ادامه داد: پایگاههای امنیتی ما با محوریت سران طوایف، ایلات، عشایر و بومیان منطقه اعم از شیعه و سنی بنیان نهاده شده و امروز می‌توانیم ادعا کنیم که در مرزهای شرقی و شمالغرب کشور دارای امنیت پایدار مردمی هستیم.

رئیس سازمان بسیج عشایری با بیان اینکه امنیت پایدار مردمی امنیتی کم هزینه و مستمر است، تاکید کرد: در این شکل از امنیت، مردم بومی منطقه در کنار زندگی روتین و نقش آفرینی‌های معمول خود، در عرصه دفاعی و امنیتی هم نقش آفرینی می‌کنند.

وی همچنین گفت: امروز همه طوایف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در قالب بسیج مستضعفین، در تامین امنیت پایدار مردمی در این منطقه سهیم هستند.

سردار محمدی با بیان اینکه حرکات تروریستی کور و ناجوانمردانه عناصر خودفروخته به استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، ماهیتا در زمره اقدامات نظامی قرار نمی‌گیرند؛ عنوان کرد: انجام ترورهای کور "هنر" نیست بلکه اوج بی هنری است؛ ان‌شاالله انتقام شهدای اخیر حادثه میرجاوه به دستان قدرتمند مجاهدان خدا در نیروهای مسلح ایران گرفته خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج عشایری در ادامه با بیان اینکه دشمن امروز وحدت اقوام و مذاهب ما را نشانه رفته و با ایجاد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی بر طبل اختلافات می‌کوبد، افزود: با وجود آنکه موضوع تنوع اقوام در همه کشورهای جهان یک تهدید به حساب می‌آید، اما این موضوع برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت است؛ شاهد این مدعا نیز تقدیم ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور است؛ جامعه‌ای که با دارا بودن ۲ درصد از جمعیت کشور، سهمی ۵ درصدی در میان شهدای ایران اسلامی دارد.

سردار محمدی در پایان نیز یادآور شد: جامعه بسیج عشایری کشور در روز ۲۹ اردیبهشت با حضور خود پای صندوق‌های رای، بار دیگر بیعتی که سی و اندی سال پیش با امام خمینی (ره) و ولایت بستند را تجدید خواهند کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *