تامین امنیت انتخابات سیستان وبلوچستان با بکارگیری 12 هزار نیروی پلیس/ 60 درصد صندوق ها سیار است

6:11 - 23 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۱۲۶
رئیس پلیس سیستان بلوچستان از بکارگیری 12 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات سیستان وبلوچستان خبر داد.
صندوق سیارسردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، با اشاره به آمادگی پلیس استان سیستان وبلوچستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: برای انتخابات پیش رو در این استان دو هزار و 220 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است که نیروی انتظامی به عنوان متولی تامین امنیت برگزاری انتخابات آمادگی لازم را در سطح استان دارد. 

وی ادامه داد: برای انتخابات  پیش رو 12 هزار نیروی پلیس  شامل نیروهای یگان امداد، یگان ویژه و ماموران انتظامی کار تامین امنیت انتخابات را در سطح استان بر عهده دارند. همچنین نیروهای احتیاط و واکنش سریع استان در آماده باش به سر برده تا در صورت وقوع حادثه احتمالی وارد عمل شوند. 

رئیس پلیس سیستان وبلوچستان، تمامی جلسات انتخاباتی کاندیداها در استان پوشش کامل امنیتی داده شد و بدون هیچ مشکلی تبلیغات انتخابات در حال برگزاری است. 
رحیمی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم، تاکید کرد: 50 درصد نیروها در آماده باش کامل هستند که در روزهای منتهی به انتخابات به آماده باش 100 درصدی نیروها می رسیم. 

وی با اشاره به اینکه سیستان وبلوچستان تنها استان کشور است که به دلیل وسعیت و پراکندگی شهرها و روستاها 60 درصد صندوق هایش سیار است، تاکید کرد: در این استان تمهیدات تامین امنیت با سایر نقاط کشور متفاوت بوده و از نیروهای زبده برای حفاظت از صندوق استفاده می کنیم. 

رئیس پلیس سیستان وبلوچستان با اعلام اینکه در حوزه انتخابات شورای شهر و روستا مشکلی در سطح استان نداریم، افزود: خوشبختانه در انتخابات سال 94 هیچ مشکلی در سطح استان به وجود نیامد. البته پلیس نقاط حساس انتخابات شورای شهر و روستا را شناسایی کرده و تمرکز خوبی روی این مناطق داریم. 
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *