عربستان تحمل دو ساعت جنگ با نیروهای عملیاتی ایران را ندارد

13:48 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۸۸۶
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عربستان تحمل دو ساعت جنگ با نیروهای عملیاتی ایران را نخواهد داشت بنابراین اگر حماقت کنند پاسخ دندان شکنی دریافت می کنند.
عربستان تحمل دو ساعت جنگ با نیروهای عملیاتی ایران را ندارد به گزارش گروه فضای مجازی ، اصغر سلیمی در واکنش به تهدید وزیر دفاع عربستان برای ورود جنگ به داخل مرزهای ایران، عنوان کرد: از زمان روی کار آمدن سلمان در عربستان خط و مشی ای دولت با ایران و کشورهای دیگر از جمله مشی تهاجمی شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد:  از سوی دیگر از زمان روی کار آمدن ترامپ، آمریکا تلاش دارد فضای منطقه خاورمیانه را متشنج کند به این جهت با رجز خوانی ها که طبل تو خالی تلاش دارد خوراک همپیمانانش را در منطقه تامین کند.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، گفت: عربستان از تجربه هشت سال دفاع ایران در برابر عراق که کشورهای مختلفی از آنها حمایت و پشتیبانی مطلع است بنابراین امروز اگر حماقتی از عربستان سر بزند پاسخ دندان شکنی به آنها خواهیم داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: عربستان و آمریکا با پرورش القاعده، طالبان و داعش تلاش دارند ایران به به چالش بکشانند و مرزهای ما را نا امن کنند اما به برکت رشادت رزمندگان و نیروهای امنیتی و اطلاعات همیشه با شکست مواجه شدند.

سلیمی با اشاره به حادثه منا در عربستان، گفت: رهبری معظم انقلاب در حادثه منا به آل سعود هشدار داد که اگر بخواهند پای خود را از گلیمشان درازتر کنند با برخورد جدی، شدید و کوبنده ایران مواجه می شوند.

وی تاکید کرد: ایران قدرت اول منطقه است، بنابراین اگرعربستان بخواهد تحرکاتی انجام دهد با برخورد شدید رو به رو می شود، عربستان توان دو ساعت جنگ با نیروهای عملیاتی ما را نخواهد داشت، کلیه تاسیسات نفتی و نظامی آنها در تیر رأس مستقیم ایران قرار دارد و هر لحظه می توانیم آنها را منهدم کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ایران می تواند با قدرت جواب تهدیدات عربستان را بدهد، عنوان کرد: اما از در مجامع عمومی و سازمان ملل طرح شکایت کرده ایم تا اگر در آینده تخلفی صورت گرفت بتوانیم از مسیر قانون موضوع را پیگیری کنیم اما قدرت نظامی لازم را داریم که تهدیدات را دندان شکن پاسخ دهیم.
 
منبع: خانه ملت
 
 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *