ایرانپوریان: حرفی بزنیم می‌شویم بی‌غیرت/ پشت هواداران پنهان شدن درست نیست

6:00 - 16 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۶۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هر تیم فوتبالی دوست دارد بازیکنان تراکتورسازی را داشته باشد.
محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، د رخصوص وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: باتوجه به اتفاقاتی که برای تراکتورسازی در این فصل رخ داد، این تیم باید در رده دهم حضور پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: نفت تهران که هیچ موقع پول نداشت، در نیم‌فصل دوم تقویت شد و بازیکنان خوبی را هم جذب کرد ولی ما علاوه بر اینکه نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم، بازیکنان فعلی را هم از دست دادیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: برای فصل آینده نه وضعیت بازیکن، نه مدیرعامل و نه باشگاه اصلا مشخص نیست. با شرایطی که ما داشتیم باید رتبه 2 رقمی کسب می‌کردیم. فصل بعد هم شرایط چنین است. حرف هم بزنیم می‌شویم بازیکن بی‌غیرت که برای تیم کاری انجام نمی‌دهد.

ایرانپوریان افزود: هر تیمی آرزو دارد بازیکنان تراکتورسازی را داشته باشد. بازیکنان تراکتورسازی هم پیشنهادهای زیادی دارند. حرف زدن ما از مسائل فعلی تیم از سر دلسوزی است، نه حرف و حدیث‌هایی مانند اینکه این بازیکن غیرت و تعصب ندارد.

وی در پایان گفت: مگر داریم بازیکن یک تیم فوتبال بعد از پیروزی در یک دیدار شرایط روحی خوبی نداشته باشد؟ ما فینال جام حذفی را پیش رو داریم اما وضعیت روحی بازیکنان تراکتورسازی اصلا مناسب نیست. بدون یک هزار تومانی فوتبال بازی کردیم. من حدود 5 سال پیش برای تراکتورسازی بازی کردم اما این باشگاه به من بدهی دارد. پشت هوادار قایم شدن درست نیست و باید یک روز به وعده‌ها عمل کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *