باید جهان را با ظرفیت‌های دینی اسلام آشنا کنیم/تحقق تمدن اسلامی از طریق قرآن

15:00 - 13 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۹۳۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی گفت: تاثیر ولایت فقیه بر جامعه جهانی، مدیریت دین در زندگی بین‌المللی و توحید و عبودیت فراگیر یکی از مهم‌ترین اهداف مرکز مطالعات محسوب می‌شود.
مرکز مطالعات راهبردی
احمدرضا یعقوبیان روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص حضور اهداف این موسسه گفت: هویت اصلی این موسسه ارائه آموزه‌های دینی به صورت نظامند، سیستماتیک و عملیاتی است. ما ایمان داریم که با استفاده این روش می‌توان به تحقق تمدنی جهانی اسلامی رسید.
 
وی افزود: تاثیر ولایت فقیه بر جامعه جهانی، مدیریت دین در زندگی بین‌المللی و توحید و عبودیت فراگیر یکی از مهم‌ترین اهداف مرکز مطالعات محسوب می‌شود.
 
روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی خروجی این روند را مثبت خوانده و تصریح کرد: در جامعه مدرن و تکنولوژیک اساس کار ما بر پایه فرایندهای استراتژیک دینی بوده و نقطه هدفی جهانی را دنبال می‌کنیم.
 
یعقوبیان با اشاره به ایجاد دین استراتژیک خاطرنشان کرد: تبیین ظرفیت‌های دینی و آشنایی بین‌المللی در حال حاضر بسیار مهم بوده و نیازی اساسی حساب می‌شود. این روند با شناخت و گسترش مفاهیم قرآنی، نهج البلاغه، ابواب فقه و اسماءالله در سرتاسر دنیا امکان پذیر خواهد بود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *