حفظ سلامت مجموعه قضایی در گرو همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر است

15:10 - 06 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۸۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غلامحسین اسماعیلی گفت: حفظ سلامت مجموعه قضایی در گرو توسعه فعالیت‌های هسته جهادی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری است.
رئیس کل دادگستری تهران به گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران در دیدار با کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران گفت: حفظ سلامت مجموعه قضایی در گرو توسعه فعالیت‌های هسته جهادی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری است.

وی بیان کرد: نیاز دادگستری به فعالیت‌های فرهنگی به خاطر شخصیت همكاران اداری و قضایی نیست؛ بلکه بیشتر به خاطر محیط  و میدان كاری آن است و حفظ سلامت مجموعه قضایی در گرو توسعه فعالیت‌های هسته جهادی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری است.

غلامحسین اسماعیلی درادامه این دیدار ضمن تبریک كسب رتبه اول معاونت فرهنگی دادگستری کل استان تهران در قوه قضاییه به کلیه دست اندرکاران تصریح کرد : ما در سال جدید نیز نباید این رتبه را ازدست بدهیم و باید كلیه تلاش‌های ما بر این باشد که علاوه بر كسب این جایگاه در سال آینده امتیازهای خود را همواره افزایش دهیم .

حجت الاسلام والمسلمسن فوادیان نیز در این دیدار با ارایه گزارش عملكرد این معاونت اظهار داشت : تعدادی از عناوین فعالیت‌ها به صورت ثابت و ابلاغی  از سوی معاونت فرهنگی قوه قضاییه بوده و مابقی آن به صورت پیشنهادی از سوی همكاران می باشد كه زیر نظر رئیس کل دادگستری استان تهران انجام گرفته است .

وی درادامه این گزارش افزود : در جلسه نیروهای فرهنگی و رابطین که در اردوی مشهد برگزار شد ، شرح وظایف هر یک از آنها در این اردو توضیح داده شد و در سال جدید نیز دو برنامه برای رابطین فرهنگی درنظر گرفته شده كه در برنامه اول طی هر هفته 10نفر از رابطین باید در جلسات عمومی این معاونت حضور داشته و نسبت به مسایل مطرح شده اظهارنظر کنند و در برنامه دوم به همراه مدیران در هر هفته از محاكم و دادسراها بازدید فرهنگی به عمل خواهد آمد . 

حجت الاسلام و المسلمین فئوادیان خاطر نشان ساخت : تقسیمات كاری معاونت فرهنگی در 4 محور انجام شده و برای سال 96 تحت عنوان مدیریت های دینی سازمانی ، فرهنگ عمومی ، دفتر حمایت از كودكان و خانواده بی سرپرست ، روابط عمومی و برنامه ریزی می باشد كه شرح وظایف هركدام از مدیریت ها به آنها ابلاغ شده است .

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *