برادرکشی در ستارخان/ قتل به خاطر یک دختر/ دستگیری زورگیران میدان آزادی

18:08 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۱۸۰
اعتراف مرد میانسال به برادر کشی در خیابان ستارخان، کشف قتل در کمتر از ۶ ساعت،کشف قتل توسط اراذل و اوباش مرتضی گرد و دستگیری زورگیرهای میدان آزادی مهمترین خبرهای حوادث امروز است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبری میزان، روز گذشته وقوع قتل در یکی از روستاهای سپیدان به پلیس اعلام شد. با حضور ماموران مشخص شد ساعتی قبل بر اثر درگیری در دوستا یک نفر از اهالی به قتل رسیده و دو عامل این جنایت از روستا متواری شده اند. با شناسایی مخفیگاه عاملان جنایت آنها ۶ ساعت پس از قتل دستگیر شدند. 
جزئیات این خبر را اینجا بخوانید. 

دستگیری زورگیران میدان آزادی

پنج عضو باند زورگیری که با پرسه زنی و در قالب مسافرکش از طعمه های خود سرقت می کردند،پس از دستگیری به دهها فقره زورگیری اعتراف کردند. 
جزئیات این خبر را http://www.mizanonline.irhttps://www.mizan.news/news/299732/مسافرکشان-زورگیر-میدان-آزادی-را-شناسایی-کنید-عکسhttp://www.mizanonline.irhttps://www.mizan.news/news/299732 بخوانید. 

برادر کشی در ستارخان

در این پرونده مرد میانسال متهم است برادرش را مقابل خانه اش در خیابان ستارخان به قتل رسانده است. این متهم که دیروز دستگیر شده است اعتراف کرد به دلیل اینکه برادرم به خاطر اختلافات پسرم را معتاد کرده و باعث مرگش شده بود، از او انتقام گرفتم. 
جزئیات این خبر را اینجا بخوانید. 

قتل به خاطر یک دختر
در این پرونده پسر جوان متهم است در یک نزاع دسته جمعی در محله مرتضی گرد، پسر جوانی را به قتل رسانده و پدر او را مجروح کرده است. این متخم فراری پس از بازگشت به تهران دستگیر شد. 
متهم به قتل در بازجویی ها ادعا کرد دوستم به دلیل اینکه پسر جوان مزاحم دختر مورد علاقه اش شده است، درخواست او را گوشمالی دهیم به همین درگیری بین ما پیش آمد و من او را به قتل رساندم. 
جزئیات این خبر را اینجا بخوانید. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *