اعتراف دوقلوهای شیطان به تجاوز/ قتل مربی بدنسازی در شمال تهران/رسیدگی به پرونده مرگ در بیمارستان پس از 39 سال/ بازهم سرقت از بانکی در مشهد

17:05 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۳۹۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سرقت از بانک صادرات مشهد، قتل مربی بدنساز در بام تهران، دستگیری قاتل فراری پس از سه ماه و مجروح شدن 9 نفر در جشن قهرمانی پرسپولیس مهمترین اخبار حوادث امروز است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، ظهر امروز دو سارق مسلح با تبر و اسلحه وارد بانک صادرات شعبه بلوار خواجه ربیع شدند. این سارقان با تهدید کارمندان و مسئولان بانک،10 میلون تومان پول به سرقت بردند. جزئیات این خبر را بخوانید. 

اعتراف دوقلوهای شیطان به آزار و  اذیت زن جوان

15 فروردین زن جوانی به همراه پدرش به کلانتری 144 مراجعه و پرده از راز سیاه تجاوز دو معتاد نجات داد. این زن در شکایتش مدعی شد به عنوان مسافر سوار خودرو ال 90 سفید رنگ شده است اما دو سرنشین خودرو او را به حاشیه شرق تهران برده و.....
جزئیات این اقدام سیاه را از اینجا بخوانید.


متجاوز
قتل مربی بدنسازی در بام تهران

ساعت دو بامداد روز پنج شنبه بود که مربی بدنسازی به همراه دوستش در حال بازگشت از بام تهران در ولنجک با خودرو پرایدی تصادفات می کنند. این تصادف زمینه درگیری سرنشینان دو خودرو را فراهم می کند. در جریان این درگیری مرد پراید سوار با میله آهنی به سر راننده خودرو پژو 206 می کوبد و او را به قتل می رساند. 

جزئیات قتل مربی بدنسازی را اینجا بخوانید. 

دستگیری قاتل فراری پس از سه ماه در زاهدان

مرد 50 ساله ای که هفتم بهمن ماه گذشته جوان 19 ساله ای را در زاهدانبه قتل رسانده بود، سرانجام پس از سه ماه فرار در اطراف این شهر شناسایی و دستگیر شد. 
جزئیات این قتل و علت آن را اینجا بخوانید. 

مجروح شدن 9 نفر در جشن شادی قهرمانی پرسپولیس

روز گذشته پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر یکی از هواداران این تیم در کازرون حین خوشحالی این قهرمانی، با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرده که به علت به خطا رفتن تیر 9 نفر از جمله فرزند 5 ساله این فرد مجروح شدند. 

شرح این حادثه را اینجا بخوانید. 

رسیدگی به حادثه مرگبار بیمارستان پس از 39 سال

خانواده دو قربانی حادثه ریزش ساختمان بیمارستان سینا در تهران پس از 39 سال با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست دیه کردند.39 سال از این حادثه مرگبار گذشته بود که چند روز پیش خانواده یکی از قربانیان به نام قاسم با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران خواستار رسیدگی به این پرونده شد و درخواست دیه کرد.

وی به قاضی پرونده گفت: یک روز پیش از حادثه، قاسم برای عمل زانو به بیمارستان سینا در تهران منتقل شد. پزشک اعلام کرده بود بعد از دو روز بیمار می‌تواند ترخیص شود. روز بعد از تلویزیون شنیدیم در بیمارستان حادثه‌ای رخ داده و نام او در میان کشته‌شدگان است. آن سال جسد را تحویل گرفتیم و دفن کردیم. چندی پیش و با گذشت 39 سال به دادسرای ناحیه 12 رفتیم و شکایت کردیم.

وی ادامه داد: اما اسناد، پیش از انقلاب معدوم شده بود و فقط توانستیم بریده روزنامه‌های آن سال را به دادگاه ارائه کنیم تا گفته‌هایمان ثابت شود، اما چون حادثه بر اثر ریزش بود، به ما گفتند باید به دادسرای جنایی تهران بیاییم و شکایت کنیم. اکنون از مقصران حادثه درخواست دیه داریم.

اعتراف دوقلوهای شیطان به تجاوز/ قتل مربی بدنسازی در شمال تهران/تیراندازی در شادی قهرمانی پرسپولیس/ بازهم سرقت از بانکی در مشهد
همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس محسن مدیر روستا تحقیقات آغاز شد. این درحالی بود که چند روز از مطرح شدن این شکایت نگذشته بود که مردی میانسال دیروز با حضوردر شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، اعلام کرد پدر او نیز جزو کشته‌شدگان حادثه ریزش ساختمان این بیمارستان بوده و خواستار رسیدگی به پرونده‌اش شد.

با توجه به شکایت این دو مرد، بازپرس جنایی دستور تحقیقات را صادر کرد تا مشخص شود چنین حادثه مرگباری در 39سال پیش رخ داده یا نه. با توجه به این‌که آن زمان در روزنامه حادثه‌ای مربوط به مرگ 11 نفر در ریزش بخشی از ساختمان بیمارستان چاپ شده و آتش‌نشانان را در حال امدادرسانی نشان می‌داده، قرار شد از آتش‌نشانی استعلام شود که علت این حادثه چه بوده است. همچنین از پزشکی قانونی نیز استعلام شود که علت مرگ قربانیان چه بوده و این‌که پلیس بررسی کند که آن زمان به قربانیان حادثه‌دیه‌ای پرداخت شده یا نه؟

محرمعلی، دومین شاکی پرونده که پدرش 39 سال پیش در حادثه ریزش ساختمان بیمارستان فوت کرده بود، به جام‌جم گفت: 39 سال پیش که حادثه رخ داد، من هشت ساله بودم و همراه مادر و دو خواهرم که چندسالی از من بزرگ‌تر بودند، در یکی از روستاهای قزوین زندگی می‌کردیم. پدر میانسالم به نام شعبانعلی که کشاورز بود، دچار پادردهای شدید شد. چند مرتبه در شهرمان درمان شد، اما پزشکان گفتند باید برای درمان او را به تهران ببریم که پدرم از طریق یکی از اقوام به بیمارستان منتقل و در آنجا بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: او سه تا چهار روز در بیمارستان بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت. روز حادثه از طریق رادیو و تلویزیون شنیدیم همان بیمارستان که پدرم بستری بود، دچار ریزش شده و نام او در میان قربانیان است. خانواده‌ام به بیمارستان رفته و جسد او را تحویل گرفتند و وی در شهرمان دفن شد. آن موقع چون اوایل انقلاب بود و همه مراکز در اعتصاب به سر می‌بردند، نتوانستیم بدرستی پیگیر پرونده مرگ پدرم باشیم. تا این‌که تصمیم گرفتیم پرونده را به جریان بیندازیم تا با مقصران و عاملان حادثه برخورد شود.
 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *