دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده های دو تن از شهدا

16:00 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۳۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با خانواده های دو تن از شهدا دیدار و از نزدیک با آنان به گفت‌وگو کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با خانواده های دو تن از شهدا دیدار و از نزدیک با آنان گفت‌وگو کرد.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان و تقدیر از صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان ، طی سخنانی اظهار داشت: شهادت مرگی است انتخاب شده ، مرگی که انسان به سوی آن می رود و اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می گیرد، در واقع شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می افروزد تا تاریکی از شانه های زندگی بگریزد.

این مقام قضایی در استان تهران تاکید کرد : شهدا همواره زنده اند و نظاره گر جامعه ، به همین جهت، رسالت خطیری در عرصه اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه بردوش ما سنگینی می نماید که امید است در سایه لطف و مرحمت الهی و با سعی و تلاش خالصانه همکاران، بویژه فرزندان برومند شهدا ، این وظیفه مهم به نحو احسن به سرانجام برسد. مولای متقیان حضرت علی (ع) به جهت شدت عدالت در محراب عبادت به شهادت رسید و برای قضات ، این افتخار است که در تاسی از این امام همام گام برمی دارند و اوج این حرکت زمانی است که همکار قضائی در مسیر اجرای عدالت به شهادت می رسد که شهدای قوه قضائیه مصداق بارز این مطلب اند.

در این دیدار  صابری مسئول امور ایثارگران ، صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و معاونین وی ، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی ، پشتیبانی و عمرانی و همچنین اوجانی سرپرست اداره رفاه نیز حضور داشتند و با خانواده های  شهید حسن مقدس و مرضیه رضا نژاد  فرزند شهید  دادیار شعبه 3 اجرای احکام دادسرای ناحیه 20 تهران دیدار شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *