اتمام کار پنجمین گزارش وزارت امور خارجه از برجام/ مجلس هنوز گزارش را وصول نکرده است

11:08 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۲۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آخرین گزارش وزارت امور خارجه از برجام آماده است و منتظر هستیم به مجلس ارسال شود.
نقوی حسینی
به گزارش گروه سیاسی ، سیدحسین نقوی حسینی در خصوص پنجمین گزارش وزارت امور خارجه از برجام اظهار داشت: طبق قانون وزارت امور خارجه موظف است هر سه ماه گزارشی از اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارسال کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ازآنجایی که اجرای برجام از 26 دی ماه سال 94 کلید خورده است و ارسال گزارش باید 27 هر سه ماه باشد از آنجایی که آخرین گزارش وزارت خارجه 27 دی ماه سال 95 ارسال شده قاعدتا باید گزارش پنجم 27 فروردین به مجلس ارسال شود.

وی گفت: تا جایی که اطلاع دارم، وزارت امور خارجه خود را مقید می داند که سر زمان تعیین شده گزارش را ارائه دهد، مطلع هستیم که گزارش آماده است و به مجلس ارسال خواهد شد.

نقوی حسینی تاکید کرد: البته تا این لحظه گزارش به دست ما نرسیده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به محض دریافت گزارش، زمانی برای بررسی آن در کمیسیون در نظر گرفته می شود به نظر می رسد بررسی گزارش در هفته آتی در دستور کار قرار می گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *