من امروز دوباره برای ايران، اسلام و آرامش بيشتر در اين سرزمين آمدم

16:54 - 25 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۵۸۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس جمهور گفت: در دولت یازدهم از تورم ٤٠ درصد به تورم ٧ درصد رسيديم و به اشتغال خالص بالاي ٦٣٠ هزار دست یافتیم.
روحانیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام حسن روحانی پس از ثبت نام جهت کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جایگاه خبرنگاران طی سخنانی گفت: در دولت یازدهم از تورم 40 درصد به تورم 7 درصد رسيديم و به اشتغال خالص بالای 630 هزار دست یافتیم.
 
وی با اشاره به توافقنامه هسته ای موسوم به برجام که در دولت او حاصل شده است، تصریح کرد: هوو هايی كه بارها به قصد كشتن نوزاد برجام تصميم گرفته بودند نمی‌توانند سرپرست خوبي برای اين فرزند باشند.
 
روحانی تاکید کرد: همه ما بايد دوباره بياييم؛ من امروز دوباره آمدم برای ايران؛ دوباره آمدم برای اسلام و  آرامش بيشتر در اين سرزمين.
 
وی تصریح کرد: در سال 92 به مردم عزیز اعلام کردم که نجات اقتصاد ایران، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان مهم است و امروز بسیار خوشحالم که در هر سه زمینه با حمایت و کمک مردم قدم های قابل توجهی برداشته شده است.

روحانی بیان داشت: از اشتغال خالصی که کمتر از 10 هزارنفر قبل از دولت یازدهم بود، به اشتغال خالص 620 هزار رسیدیم؛ این یک رکوردی برای 25 سال اقتصاد ایران بوده است. در زمینه اقتصادی پیشرفت های قابل توجهی داشتیم که در هفته آینده افتتاح بزرگترین سرمایه گذاری اقتصادی ایران را شاهد خواهیم بود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *