واکنش سلیمی به شکسته شدن رکوردش توسط تالاخادزه

18:27 - 20 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۱۷۶
وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان گفت: رکوردها همیشه در حال تغییر هستند و یک روز توسط وزنه‌برداران دیگر جابجا خواهند شد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، تالاخادزه گرجستانی توانست در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی اروپا، رکورد حرکت یکضرب جهان را به مقدار 217 کیلوگرم از آن خود کند.
 
بهداد سلیمی که پیش از این، رکورد حرکت یکضرب جهان را در اختیار داشت، در این باره گفت: این رکورد با ارزش است و بر همین اساس این موفقیت را به او تبریک می‌گویم. وی 23 سال سن دارد و بی‌شک بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: رکوردها در دنیای وزنه‌برداری همیشه در حال تغییر است. به طور حتم رکوردها دست یک نفر باقی نمی‌ماند و یک روز توسط وزنه‌برداران دیگر جابجا خواهد شد.

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک 2012 لندن در خصوص شکسته شدن رکوردش تصریح کرد: صدرصد شکستن رکوردم توسط یک وزنه‌بردار بیگانه حس خوبی نیست. سعی می‌کنم در مسابقات آینده رکورد بهتری از این وزنه‌بردار گرجستانی داشته باشم و مجدداً نام ایران را به جدول رکوردها بازگردانم.

سلیمی خاطرنشان کرد: با شکسته شدن رکوردم، انگیزه زیادی برای ارتقای مجدد رکورد دسته فوق سنگین‌وزن دنیا دارم و تمریناتم را تا رسیدن به هدفم دنبال خواهم کرد.

وی در خصوص وضعیت جسمانی‌اش در اردوهای تیم ملی گفت: از 10 فروردین تمرینات سبک را آغاز کرده‌ام و به مراتب تمریناتم را برای مسابقات بین‌المللی سال جاری افزایش خواهم داد.

وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان در مورد اینکه در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد یا خیر، افزود: تمرینات را با جدیت بیشتری دنبال و با انگیزه بالایی خود را برای مسابقات قهرمانی سال 2017 جهان در آمریکا آماده می‌کنم.

سلیمی در پایان، در خصوص مشکلات اخیر مالی که برای فدراسیون وزنه‌برداری به وجود آمده، گفت: فدراسیون چند وقتی است که با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند و قطعاً مشکلات مالی روی عملکرد ملی‌پوشان المپیکی و حتی سایر نفرات تیم ملی تأثیر منفی خواهد گذاشت. پس از المپیک ریو مبلغی به عنوان حقوق داده نشده است. بی‌تردید وزنه‌برداران مشکلات خاص خودشان را دارند. باید مسئولان از قهرمانان حمایت کنند تا بتوانند عملکرد خوبی در مسابقات آینده بین‌المللی داشته باشند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *