ملاقات پروین و مدیران پرسپولیس/ سلطان به سرخ‌پوشان تبریک گفت

17:29 - 19 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۷۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس امروز (شنبه) با مدیران این باشگاه ملاقات کرد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین امروز (شنبه) در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و محمد ترکاشوند دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این دیدار، اسطوره باشگاه پرسپولیس با ابراز خرسندی از اینکه سرخپوشان با تلاش‌های باشگاه و هدایت برانکو ایوانکوویچ موفق به قطعی کردن زودهنگام قهرمانی خود شده‌اند، این موفقیت را به مسئولان باشگاه و همه پرسپولیسی‌ها تبریک گفت.
 
متقابلاً سرپرست باشگاه پرسپولیس هم این توفیق را متعلق به همه دوستداران پرسپولیس و محصول همکاری همه آنها خواند و از حمایت‌های علی پروین و دیگر پیشکسوتان از تیم در مقاطع حساس قدردانی کرد.

در ادامه، پروین با عنوان این مطلب که هواداران هم به این ترتیب، حاصل حمایت همه جانبه و اعتماد خود را دیده‌اند، اظهار داشت: هواداران قطعاً تأثیر این پشتیبانی از باشگاه، تیم و سرمربی را احساس کردند و این رفتار را در آسیا هم نشان می‌دهند. خود من هم در حد توانم از پرسپولیس حمایت کرده و خواهم کرد.

مدیران پرسپولیس هم متقابلاً از علی پروین دعوت کردند در صورت امکان در بازی‌های پرسپولیس به ویژه در بازی با الریان و الوحده با حضور در ورزشگاه باعث قوت قلب سرخپوشان باشد.

طاهری همچنین با عنوان این مطلب که پر تماشاگرترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به نام پرسپولیس ثبت شده است و از این جهت عناوین اول تا سوم در اختیار هواداران پرسپولیس است؛ ابراز امیدواری کرد روز دوشنبه هم آسیا شاهد صحنه‌ای مشابه سال‌های گذشته باشد که هواداران با حضور خود در ورزشگاه آزادی حتی مراجع بین‌المللی فوتبال را به واکنش وا داشته بودند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *