کیهانی: برگزاری دوی پارس رضایت‌بخش بود/ مشکلات را برطرف می‌کنیم

11:56 - 18 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۲۰۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مشکلات را برطرف می‌کنیم تا به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شویم.
به گزارش گروه ورزشی ، مجید کیهانی در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقه بین‌المللی دوی پارس اظهار داشت: این مسابقات برای اولین بار به میزبانی تهران برگزار شد و ورزشکارانی از 42 کشور حضور داشتند. این رویداد به لحاظ کمی رضایت‌بخش بود و تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر از چیزی بود که تصور می‌کردیم. با این وجود در شیوه اجرای مسابقه مشکلاتی وجود داشت که آنها را می‌دانیم.

وی ادامه داد: اولین تجربه ما بود و سعی می‌کنیم در دوره‌های آینده مشکلات را برطرف کنیم. همه نهادها از جمله وزارت ورزش، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و ... در برگزاری این مسابقه شرکت داشتند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره برگزاری مسابقه در مسیری که مردم نمی‌توانستند آن را تماشا کنند، گفت: باید آرام آرام مردم را با دوومیدانی آشنا کنیم. حضور همین جمعیت در ورزشگاه آزادی برای ما رضایت‌بخش است.تداوم برگزاری این مسابقه باعث شناخت بیشتر مردم می‌شود. من هم موافق هستم باید مسیری انتخاب شود که مردم در آن حضور داشته باشند.

کیهانی خاطرنشان کرد: برای سال آینده پیشنهاد برگزاری این مسابقه در رده‌های سنی مختلف و همچنین دعوت از قهرمانان بزرگ دنیا به ما شده است. تلاش می‌کنیم این رویداد در قالب‌های مختلف برگزار شور و مشکلات را هم برطرف می‌کنیم تا به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شویم.

وی در پایان، در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشکاران آمریکایی در مسابقه امروز حضور داشتند یا خیر، گفت: مجوز شورای برون مرزی برای همه کسانی که ثبت‌نام کرده بودند صادر شد اما پروسه صدور ویزا ممکن است طولانی‌تر شود و همین مسئله باعث عدم حضور بعضی از ورزشکاران شد. تا آنجا که من اطلاع دارم از آمریکا هیچ ورزشکاری شرکت نداشت. البته یک ورزشکار ایرانی‌الاصل که چندین سال است در آمریکا زندگی می‌کند در این رویداد حاضر بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *