رسانه‌های غربی درباره وقایع خاورمیانه دروغ می‌گویند/ مردم خواهان آشکار‌شدن رابطه بین دولتهای غربی و دلارهای نفتی کشورهای عربی هستند

12:44 - 17 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۰۲۵
بشار اسد در گفتگو با روزنامه «وسرنجی‌لیست» کرواسی تأکید کرد که رسانه‌ها و دولتهای غربی درباره وقایع جهان و واقعیت بحرانهای کشورهای خاورمیانه به افکار عمومی دروغ می‌گویند.
بشار اسدبه گزارش گروه بین‌الملل ، بشار اسد در گفتگویی مطبوعاتی تأکید کرد که گسترش رسانه‌های جمعی و جریان آزادانه اطلاعات موجب شده که دروغ‌گویی دولتمردان و رسانه‌های غربی درباره وقایع جهانی روزبه‌روز بیشتر آشکارشود.

رئیس‌جمهور سوریه در گفتگو باروزنامه «وسرنجی‌لیست» کرواسی که روز پنج‌شنبه متن آن منتشر شده درباره گزارشهای غیرواقع رسانهای غربی از تحولات جهان و به خصوص خاورمیانه اظهار کرد: امروزه دیگر بنگاه‌های خبری و سیاستمداران غربی کنترلی خود را بر جریان آزاد اطلاعات از دست داده‌اند و افکار عمومی جهان می‌توانند تصویر واقعی‌تری از آنچه در جهان می‌گذارد داشته باشند.

وی افزود آنچه که اکنون در پرتو پیشرفت رسانه‌‌های جمعی رخ داده شکسته‌شدن انحصار رسانه‌ای و جریان آزادانه اطلاعات است و در حال حاضرمردم کشورهای غربی به خوبی می‌دانند که سیاستمدارانشان و رسانه‌های آنها پیوسته دروغ می‌گویند.

بشار اسد ضمن اشاره به اینکه افکار عمومی پیوسته به دنبال پاسخهایی برای پرسشهای مرتبط به اوضاع آشفته جهان و کشورهای خاورمیانه است می‌افزاید: اما افکار عمومی کل حقیقت را نمی‌داند، تنها بخشی از حقیقت به آنها گفته می‌شود به همین دلیل تلاش می‌کنند که بدانند هم‌اکنون در سوریه، لیبی و یمن چه می‌گذرد و واقعیت ماجرا چیست و می‌خواهند ربط بین مقامات دولتهای کشورهایشان و دلارهای نفتی کشورهای حوزه خلیج فارس را بدانند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *