نسبت دادن ضعف‌ها و ناکارآمدی‎ها به قوه قضائیه ظلم در حق دستگاه قضایی است

19:20 - 16 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۸۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: برخی افراد ضعف‎ها و ناکارآمدی را به قوه قضائیه نسبت می‌دهند که ظلم در حق دستگاه قضایی است.
به گزارش گروه حقوقی قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مظفری  در دیدار نوروزی با قضات و کارمندان دادگستري و اعضاء شوراهای حل اختلاف تبریز ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران در سال جدید از تلاش‎های آنان در یکسال گذشته قدردانی  کرد.

وی همچنین نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» را گرامی داشته و بر تلاش، صداقت، همّت و اخلاص بیشتر کارکنان دادگستری در حل مشکلات مردم تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به آیه 162 سوره مبارکه انعام (قل ان صلاتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین) گفت: انسان باید در امور شخصی و اجتماعی و حیات و مماتش همواره پروردگار متعال را میزان قرار دهد و برای سنجش اعمال و اقداماتش، رضایت خداوند را ملاک قرار دهد.

وی رضایت خداوند را نیز در خدمت به مردم دانست و افزود: برخی ضعف‌ها و ناکارآمدی در قوای مقننه و مجریه موجب بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سرازیر شدن پرونده‌ها مثل پرونده های «چک» به قوه قضائیه می شود و این در حالی است که برخی افراد آن ضعف ها و ناکارآمدی را به قوه قضائیه نسبت می دهند که ظلم در حق دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تخریب قوه قضائیه و مخدوش کردن افکار عمومی از سوی برخی مسئولین اجرایی کشور را بر خلاف قانون عنوان کرد و علت را ناآگاهی منتقدین از عملکرد دستگاه قضایی دانست.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *