جنایت در خیابان یکطرفه/ پیرمرد 62 ساله قربانی حرکت خلاف جهت شد

10:15 - 13 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۵۳۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
عامل جنایت بلوار فردوس شرق اعتراف کرد به علت حرکت ورود ممنوع با مرد 62 ساله درگیر شده و او را به قتل رسانده است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،ساعت 21  روز یازدهم اسفند گذشته درگیری منجر به جرح در آدرس بلوار فردوس شرق - تقاطع وفا آذر به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد. 

با حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد فردی به نام عباس 62 ساله با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس سفیدرنگ در جهت خلاف یک خیابان یک طرفه در حال تردد بوده که این موضوع زمینه درگیری او با راننده یکی از خودروهای سواری و در ادامه مجروحیت وی از ناحیه سر شده است.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع ضرب و جرح عمدی و به دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه 5 تهران ، پرونده در کلانتری مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفت. عباس  به علت مصدومیت از ناحیه سر به بیمارستان منتقل و فرد ضارب به نام ناصر  نیز پس از تأمین قرار قانونی آزاد شد. 

سرانجام روز 28 اسفند از بیمارستان به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد که عباس با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت صدمات وارده جانش را از دست داده است. با مرگ عباس پرونده برای ادامه رسیدگی قضایی  به دادسرای امور جنایی ارسال و در ادامه ، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده  در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

ناصر که پس از اطلاع از مرگ عباس از محل سکونت خود متواری شده بود ، با انجام اقدامات پلیسی 5 فروردین دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. 

قاتل

متهم  پس از انتقال به اداره دهم در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت:شب حادثه متوفی با خودرو پرشیا سفید رنگ در جهت خلاف خیابان اصلی در حرکت بود که همین موضوع ترافیک شدیدی را در خیابان ایجاد کرده بود.علیرغم اعتراض تمامی رانندگان ،حاضر به عقب رفتن نبود و این موضوع باعث درگیری لفظی بین ما شد.ناگهان متوفی از خودرو پیاده شد و در حضور همسر و فرزندانم به من فحاشی کرد.من نیز در حالی که عصبانی شده بودم، با دو دست ضربه ای به سینه او زدم و او را هل دادم. ناگهان مقتول به زمین افتاد و از پشت سر به آسفالت برخورد و دچار خونریزی شد و  از حال رفت و توسط اورژانش به بیمارستان منتقل شد. 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به نزاع و درگیری منجر به قتل ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *